no niin napsulaiset .. voitteko te pitää peukkui minulle , kun lähden viettämään ulkoilupäivää huomenissa tuon pyhäjärvenrannal

jotta siellä paistais tuo aurinko armas koko viikonlopun .. hyvää viikonloppua ja ulkoilemisiin :)

Avainsanat: liikuntaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 20:44

tottahan peukkui pidetään, mutta

ei kovin aurinkoisia ennusteita ole sinne Peimarin kulmille viikonlopuksi

tosin niitä Pyhäjärviä löytyy Karttapaikan pikahaullakin 48 kpl, niiden joukossa aurinkoisiakin

joka tapauksessa hyviä ulkoiluja, ei se loppujen lopuksi ole paljoakaan säästä kiinni

Kysyjän kommentti

tämä pyhäjärvenranta on ylänneellä....kiitoksia kaikille ...ilma oli ihan hyvä...ei satanut ainakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 16:23

Tottahan toki pidetään =)
Me huomenna maalle parin saunamökin katolta lumia puottamaan, niin eiköhän tuossa raitista ilmaa saane ihan mukavasti =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 17:19

Pidetään toki ja oikein ihanaa ulkoilupäivää sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:37

Pidetään peukkuja ja varpaitakin.Ulkoilemisiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 18:44

Peukut pystyyn ja varpaat haralleen!
Hyvää ulkoipäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:15

Toivon mukaan on ihana hyvä ilma..nauti täsin rinnoin..niiku sanotaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 20:10

Ilman muuta pidän. Nauti täysin rinnoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:40

Iha varmal piän peukkuloit, varpait ja vaik nennäin pystys, jos se vaa tuntuu auttava.

Ältsin mukavaa ulkoilupäivää siul!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 22:01

Aurinkoista ja vauhdikasta ulkoilupäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:14

Onkos siellä jotkut kilpailut kun peukkuja täällä pidellään sinulle? Hyvää ulkoilupäivää nyt kuitenkin.