Lastenlapseni kyseli. "Pappa, mitä eroa on ankalla"?En osannut vastata. Osaatko Sinä??

Tuntui kuin ei ymmärtäisi mitään!
Kerron myöhemmin vastauksen, jos kukaan ei tiedä!

Lisätty: 26.02.2010 - 10:32

Papiti on taas kerran ajan tasalla.
Oikea vastaus!
Kommentti tuli minulle. "Pappa ei ymmärrä"!!

Lisätty: 26.02.2010 - 23:47

Ankka ui paremmin kuin kävelee! On oikea vastaus!

Avainsanat: ankka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 10:27

Mitäs google löysikään?

" Langattoman vartiointijärjestelmän asentamisohje erityisesti rivi- ja
omakotitalossa asuville naisille:

1) Jos sinulla ei satu olemaan miestä (tai jos on semmoinen nahjus tai
muuten hintahtava, eikä ole saappaita..), niin mene kirpputorille ja osta miesten
käytetyt saappaat - mahdollisimman iso pari.

2) Laita saappaat ulko-oven eteen "Metsästys ja kalastus" -lehden päälle.

3) Laita koirankuppi saappaiden viereen. Oikein iso kuppi.

4) Kirjoita oveen lappu jossa lukee suunnilleen näin:
"Jaska, ollaan Kaken kanssa kaupassa hakemassa Karjalaa ja haulikonpanoksia.
Tullaan puolen tunnin sisällä. Älä häiritse rottweilereita, ne ovat juuri
saaneet matokuurin ja ovat ihan helvetin hermona!". "

Ai niin se ankka, ui paremmin kuin kävelee. Melkein unohdin, kun luin noita vitsejä.

Lähteet:
www.pienoismallit.net/keskus...offset=201

Kysyjän kommentti

Lapsen kysymys vaatii myös samankaltaisen vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2010 - 10:28

Kysymyksesi on vajaa, mihin sitä ankkaa verrataan. Tyttäremme kyseli 4 vuotiaana onko hämähäkillä sydän ja sattuuko siihen kun tapetaan se ?

Lisätty: 26.02.2010 - 10:33

En luultavasti osaa vastata kysymykseesi , yritän kysyä jotain mihin et osaa sinä vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 11:07

Riippuu kyllä mihin sitä ankkaa vertaa.Mutta on sillä ainakin uimaräpylät jaloissa kuin sukeltajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:29

Mihinkäs sitä ankkaa vertasi?niin voisi vastata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 21:53

Kyllä on vaikeita lasten kysymykset. Arvaa että jos toinen on lintu ja toinen nainen.Siinäpä sitä................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 23:42

On ankkoja ja ankkoja. Jos kaikki selittäisi lapselle, ei hänkään enää ymmärtäisi.