Panostatko jonain viikonpäivänä ruuan laittoon enemmän kuin arkena?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:38

Kyllä minä meillä kokkailen. Viikonloppuna erityisesti.
Tuo mamma käy vieläkin pyörittämässä yhteiskunnan rattaita itseään vähääkään säälimättä.
Näin minäkin osaltani niitä rattaita pyörittelen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 20:20

johdatteleva kysymys: "jonain muuna päivänä kuin arkena"

siitä huolimatta vastaan torstaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:22

Ei ole väliä onko pyhä vai arkipäivä..Silloin kun on aikaa syventyä todella ruuan-valmistukseen..niin teen paremmat ruuat..ja mitkä vievät enemmän aikaa..Välillä kyllä tarvii keksiä nopeaa pikaruokaa..mutta voi olla siintä huolimatta tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:50

Ihan fiilisten mukaan laittelen sapuska.Viikon päivillä ei merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 20:53

Tykkään ruoan laitosta ja yritän välttää valmiita sapuskoita viimeiseen asti - aika hyvin olen onnistunutkin. Kyllä pidemmän kaavan ruoan laitto jää viikonloppuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:52

No viikon ruoat ostetaan kerralla ja ne tehdään siinä järjestyksessä, kun satutaan tekemään. Ehkä blinit ja itse tehty pasta jää viikonloppuihin, koska taikinan kanssa menee aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:53

Lauantaina ja sunnuntaina laitan kotona ruokaa, menee gourmetin puolelle. Ja tietysti aina juhlapäivinä. Aina ei olla kotosalla viikonloppuisin mutta matkoilla ollessa käydään ravintolassa syömässä.
Arkisin ruokaillaan työpaikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 09:22

Täällä syödään normaalia ja terveellistä kotiruokaa arkena ja sunnuntaina.
Gurmeet ja seisovanpöydän herkut nautitaan muualla pari kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 12:33

Meillä tulee laitettua viikonloppuisin (lauantaina ja sunnuntaina) viikkoa enempi sellaisia ruokia joiden valmistus vaatii kypsymisineen runsaasti. aikaa. Näin siksi, että emme ole aina viikolla yhtäaikaa kaikki kotosalla ja silloinkin kun olemme aikaa ruuanteolle on vähänlaisesti. Pyrimme viikonloppuina tekemään pitkän valmistusajan vaativia ruokia, jotta saisimme näin(kin)vietettyä pakollista laatuaikaa yhdessä. Sitäpaitsi se takaa, että meillä syödään välillä myös vanhoja kunnon kotimaisia perinneruokia, sekä erikoisuuksia ulkomailta eikä aina vain "pikasapuskaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2010 - 16:39

En pahemmin, joskus teen sunnuntaisin paistia. Yleensä viikonloppuisin teen nopeasti valmistuvaa ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 16:41

Sunnuntaisin laitan ruokaa, että itsekin huomaan että on sunnuntai (olen eläkkeellä jolloin ei ole eroa arjen ja pyhän kanssa muuten)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 22:03

Kysymys laadittu varsin johdattelevaksi :)))

Arkena en laita ruokaa ja viikonloppuna joko laitan tai sitten en.... Fiiliksen mukaan. Tai ruokailijoiden määrän mukaan.