Mikä on edullisin tapa matkustaa Riikaan kolmeksi päiväksi? Onko kenelläkään tiedossa mukavaa hotellia?

Lisätty: 25.02.2010 - 12:22

Tarkoitan siis lentoja. Laivoja ei taida Riikaan enään mennkkään Helsingistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 13:34

Katselin kolmisen viikkoa sitten Travellinkista. Suora lento Turusta keskiviikosta alkaen oli viikon hinta 250€/h/vk. Sisältäen parhaan hotellin ainakin tähtien mukaan.
Viikonlopun matka maksaa enemmän, kuin viikko arkipäivälähdöllä.
Jos mahdollista niin matkusta viikolla.

www.travellink.fi/start?&...VCookie=no

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 12:20

edullisin ei aina mukavin tai turvallisin.
edullisin vois olla peukalokyydillä.
mutta Tallinnasta menee bussi Riikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 12:54

lentoja ja myös hotelleja:
tickets.airbaltic.com/app/fb.fly

ebookersilla myös edullisia tarjouksia:
www.ebookers.fi/
kuin myös finnairilla:
www.finnair.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 17:29

Laivalla Tallinaan..ja sieltä bussilla Riikaan..niinkui kismet jo mainitsi..näin ainakin minä menisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:34

Omalla autolla;
Helsinki Helsinki – Riņķa Iela Rīga

Costs27.28 EUR
Toll 0.00 EUR | Petrol 27.28 EUR | Road tax EUR
Time07h14which on motorways
Distance319 km which km on motorways

Laivaliput; Viking halvin 55€ sivu
www.vikingline.fi/aikataulut...el_tal.asp

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 08:35

Katso vaikka travellinkin sivuilta, siellä on sekä lennot että hotellit. AirBaltic lentää Helsingistä Riikaan ja jossain vaiheessa aloittaa lennot myös Oulusta ja Lappeenrannasta. Kokemusta asiasta ei ole itsellä, en ole ollut siellä.
Varmaan laivalla ja bussilla rahnustaen tulee halvemmaksi.

Lisätty: 26.02.2010 - 12:47

Lento+ hotelliyhdistelmä on edullisempi mikä aiemmin matkan ostaa.