Aamu koitti. Jos syö paljon makkaraa ja saunoo, niin rupeaa päätä särkemään. Onko tämä outo oireyhtymä??

Avainsanat: kipu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:43

Hei, kerrankin kohtalotoveri. Ja voin sanoa että se makkara - se on kaiken pahan alku ja juuri!

Kysyjän kommentti

Ida osuu usein oikeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 09:06

saunominen ei kuluta lihasten energiavarastoja,
mutta nestevarastoja se kuluttaa.
josko nestetasapaino unohtui.....

Lisätty: 25.02.2010 - 09:08

www.nettiet.fi/teemat/tervey...rkeaa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 09:33

Makkara kaipaa ehdottomasti olutta ja sen sinä tietysti unohdit,tai sitten otit liikaa.Jompsin kumppsin,kun pää tuli kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 10:48

Makkara ei, makkaraa ei..............Jos iltasella saunot juo mehua riittävästi ja jätä syöminen.Älä juo kaijaa........Siitä menee kaikki sekaisein.Sairaalassa kuuntelin hoitajan puhetta potilaalle,olette liian useasti poikennut baariin kaijalle...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 11:27

jaa niikö se onkin, minä kun olen luullut että meillä on liian vetonen sauna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 17:54

Liika on liikaa makkarassakin. Veikkaisin, että et juonut tarpeeksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 18:57

Nyt kyllä olet potenut nestevajausta...pitää tottakai juoda..kun saunoo ja syö makkaraa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 19:34

Oliskos ollut jotain tosi huonoa makkaraa!??? Kaverit jos tuo, on pakko syödä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 00:32

Makkarassa on paljon suolaa ja saunassa hikoilee, joten kunnon janojuomaa kaivataan kyllä tollasessa tilanteessa. Juon pari lasillista ekstraa jo ennen saunaan menoa tuon välttämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 15:49

Hyvin outo, jos ei ollut kaljaa mukana. Mutta ihan ymmärrettävä jos kaljaa tuli juotua makkaran painikkeeksi.