Röllin sydän, herättääkö suuria tunteita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 20:24

tässä kohtaa minun satusivistyksessäni on iso aukko, en ole lukenut enkä nähnyt

mutta tarinahan on tunteita herättävä :

"Rölli tapaa menninkäistyttö Millin, josta hän saa uuden ystävän. Menninkäisten metsä uhkaa kivettyä ja ainoa keino pysäyttää se on hankkia maaginen sydän Talvenmaasta. Vaikka menninkäiset ja röllit ovat toistensa vastakohtia, heidän on pakko tehdä yhteistyötä pelastaakseen itsensä."

ja siitä tehty elokuva saanut kansainvälistäkin menestystä :

"Elokuva voitti parhaan animaation palkinnon saksalaisella Schlingel -elokuvafestivaalilla lokakuussa 2008 ja Chicagon lastenelokuvafestivaaleilla marraskuussa 2008"

muutkin 'sivistymättömät' voivat perehtyä Röllin sydämeen :

www.rollinsydan.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2010 - 01:08

Aina kun menen katsomaan lasten lapsia (kohta kuusi) lauleskelen: "täältä tulee hirmuinen pappa".
Niin se on.
Mikään ei maailmassa ole tärkeämpää kuin pienen pojan kanssa pikkuauton ajo talliin leikkimatolla!!

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 02:24

^ Voi miten ihana ukki :) Olisipa minullaki ollut tuollainen hauska leikittäjä.

Katselin kyllä Rölliä lapsena, mutta tämä uusi tarina ei ollut mulle tuttu. Kiitos linkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 06:36

Tämä on siulle:

Tänne voin lepäämään käydä,
täällä kaikki on niin hyvää.

Suutelen tähän.
Suutelen vähän.

Varovasti.

Haurasta kaikki on kuin lasi.
Häpykummullasi.

Opoy ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2010 - 10:20

Oi Rölli on aivan ihana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 14:34

Ainakin Rölli itse herätti suuria tunteita. Nyt en ole aikoihin nähnyt.