Mitä teette odottaessanne hissiä ja ollessanne hississä? Minä yritän ehtiä laittamaan huulirasvaa aamuisella hissimatkalla.

Avainsanat: hissimatka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 19:35

koitan olla tönimättä muita hississä olevia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 18:58

Aamulla hissiä odottaessa tarkistan, ettäkännykkä ja avaimet on mukana. Miehen kanssa kun ollaan kahden hississä, pussataan. Yksin hississä ollessa on hyvä hetki peilistä tarkistaa, että hiukset on kammattu ja että takki ei ole juopuneen napissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 19:02

Minä näköjään painelin merkkivalo nappeja mihin kerrokseen valo syttyi. Pojat kuvasivat aikoinaan vhs vidolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 19:02

Käytän hissiä harvoin, mutta jos siellä olen niin todennäköisesti kaivan laukusta auton avaimia. Tai katson onko tullut puhelimeeni puheluita. Niin, ja kurkkaan minä peiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 19:27

Asun omakotitalossa..eli ei ole hissiä..Kun menen avustushommiin taloihin missä on hissi..sipasen hiuksia harjalla hississä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 19:42

Mietin syntyjä syvejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 23:05

Avaan hissmatkan pituisen keskustelun enkä tuijota nurkkaa tai peräseinää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2010 - 05:00

Niin harvoin on hissillä mahdollisuus matkustaa.
Viimeksi Siljalla jonottaessani hissiin heitin huulta kanssamatkustajien kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 14:29

Mietin omiani tekemättä yhtään mitään.