Onko kiva aamu edessä..kun lunta tulee edelleen??

Pääseeköhän torpasta ulos aamulla?Saa kunnon jumpat ainakin huomenna..kun lähdettävä lumitöihin..tää on omakotitalon riemua..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:52

Ei ole ollut yhtään kiva aamu. Lunta oli tullut sellaiset 30 senttiä yön aikana. Tein puolet pihan lumitöistä ja siihen meni aikaa kaksi tuntia, vaikka reippaasti yritinkin ne tehdä.

Kysyjän kommentti

Kyllä olet reipas..teet ilman apulaista..minulla on kumminkin apuvoimia lumitöissä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 00:16

Täällä ei pahemmin satele, mutta aamu ei välttämättä ole paras mahdollinen, kun kisat ovat kääntäneet unirytmin päälaelleen.
Juuri kun ehdit nukahtaa, niin soi puhelin tai ovikello. Tunnin, parin unet eivät oikein riitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:26

Täällä satelee vielkii pikkasen, mutta kylläpä sitä on tullutkin. Aamulla koiran lenkitys, koiruus tykkää ja minulle hyvää liikuntaa tarpoa umpihangessa ellei ihme tapahdu ja olisi aurauskalusto käyny pihassa ja teillä enempiä lumia aurailemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 06:41

Ei ole mukavaa tämä lumen tulo, lumenkolaajat kyllä tienaa tänä talvena, piha tulee tosi ahtaaksi tuosta lumesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 08:25

Onhan se mukavan näköinen. Aurinko näkyy paistavan lähes pilvettömältä taivaalta. Pakkasta -15 astetta. Lähdössä mökille saunomaan ja avantouinnille. Lumikengillä jäälle ulkoilemaan. Grillimakkaraa, kahvia jne. Mieliala korkealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 09:58

Eilen olin lumitöissä ulkona ja kolasin itse koko pihan.meillä on iso piha kolattavana.Mutta eipä tee mieli nyt mennä aamusta heti tuonne pakkasen ja viimaan kolaaman on sitä yöllä taas tullut että kolalla olis hommia pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 11:31

olihan se

kolmen tunnin urakka tehtynä tuolla tosi hienossa talvisäässä,
pakkastakin sellaiset kohtuulliset -13 C lukemat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 12:55

Olihan se kiva aamu. Minua lumenluontityöt ei haittaa. Otan ne kuntoilun kannalta. Mitenkäs muutoinkaan se kunto kohenisi yhtä hyvin ja pysyvästi kuin arkiaskareita tekemällä? Ei kait mitenkään. Ainut mikä jatkuvissa lumenluonneissa ärsyttää on se,että meidän rivitaloyhtiössämme ei huoltoyhtiömme töppäilyiden vuoksi tule kaikkien asuntojen asukkaille tasvertaisesti käsipelillä tehtäviä kolauksia samoista aurausmaksuista huolimatta. Huoltoyhtiömme käy konevoiman avulla aurailemassa parkkipaikkamme ja toisen rivitalopuoliskon pihatiet mutta ei tee tätä sillä osaa rivitaloyhtiömme aluetta jolla meidänkin asuntomme sijaitsee. Me (ja meidän lisäksemme kahden muun asunnon asukkaat) joudumme tästä syystä auraamaan käsin sellaistakin mistä maksamme huoltoyhtiölle ja joka näinollen kuuluisi sen tehtäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 13:58

Kiva oli herätys. Yöllä oli pyryttänyt ihan reippaasti, lähden kohta tekemään lumitöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:54

Aamulla ei meinannut ulko-ovea saada auki, kun oli oikein tuulen kanssa ulkoportaille pyryttänyt. Postilaatikolle menoonkin piti varautua saappain, kun ei niin varhain kukaan ennättänyt pihamaata kolaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2010 - 13:56

Nyt perjantaina en enää muista satoiko keskiviikkona, mutta aamut ovat olleet kaikki kivoja hiihtolomavieraan vuoksi.