Millainen ääni kuuluu, kun sydän särkyy?

Avainsanat: helinä kilinä kolina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2010 - 18:42

Sydämen särkyminen on äänetöntä, mutta ääni kuuluu siitä vierestä. Huokailua, kyyneleitä ja kyllä se sydänkin vähän tykyttelee. Siis tykytystä kuuluu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 22:08

Kuuluu kova kolaus ja sirpaleiden kilinä....ja todella ahdistunut olo..ja alkaa vapisuttamaan..
Senjäkeen yrittää sirpaleet liimata yhteen..kun sattui särkymään sydän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:19

Toivottavasti ei säry kokonaan. Eiköhän tämäkin asia ole kovin yksilölistä ja riippuu mikä sen aiheuttaa

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:43

Avainsanat viittaavat lentäviin lautasiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:30

Sirpaleiden kilinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 00:20

Klonk ja sitten se on halki eikä sitä voi ehjätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 09:12

Varmaan hirveä vollotus kyynelten säestämänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:48

Silloin kun oma sydän on särkynyt, olen ollut kuulevina sellaisen syvän, suruisan huokaisun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 13:07

Kun sydän rikkoutuu kuuluu ensin valtaisa repeytymisen ääni. Sitten tulee syvä hiljaisuus . Joskus (jos käy on oikein hyä tuuri) hiljaisuuden katkaisee lopulta sydäntä korjaavan neulan suhina ja korjatun sydämmen omistajan vähitellen yhä vilkkaammiksi käyvien askareiden kolkkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 16:04

Se on kristallin kilinä elikkä ihan kun joku soittaisi kauniisti.Jostain tuon puoleisesta ,uskoakseen olevan totta.Niin kaunista ........................Voimme moittia säätä, mutta se vähät välittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 18:51

Shniif, shiif, byääh...ja nenänniistäminen päälle....ja sama alusta.