Pidätkö puutulppaaneista, vai kuuluvatko oikeat leikkokukat suosikkeihisi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 20:29

itselleni en kukkia halua enkä puutulppaaneja rohkene antaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 19:59

En minä puutulppaaneista pidä, kyllä aito kukkanen on kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:00

Puutulppaanit kuuluvat samaan luokkaan kuin tekokuuset.
Muutenkin puusta tai muusta tehdyt "vastikkeet" ovat luonnottomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:09

En pidä puutulppaaneista mutta aidot ovat varsinkin tähän aikaan vuodesta ihania narisevine varsineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:15

Silkkikukat on helppohoitoisia ja yllättävän aidon näköisiä nykisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:19

Kyllä pidän ihan oikeista leikkokukista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 20:55

En pidä. Oikeet kukat ovat ok, vaikka horsmat tai mitkä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:30

En pidä puutulppaaneista, enkä myöskään silkkikukista tai muistakaan teko sellaisista.Luonnon kukkia sitä olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 22:25

Kyllä on puutuppaaneita vaasissa. Ne on kauniita.Tyttäreltä saatuja. Tykkään aidoista leikko kukista ,,myös purkeissa olevista.Kun näkee oikein tuoreita kauniita kukkia ,niin joutuu hurmioon.Jaksan niitä hoitaa ja ihailla.Ne on niitä luonnon ihmeellisyyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 23:37

Valaistut tulppaanit on vaasissa, muoviset. Puutulppaani kirjahyllyn ylätasossa. Aika kamalan näköinen, mutta tunnesyistä en voi sitä poiskaan heittää. Aidoista tulppaaneista en pidä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2010 - 11:37

Oikeat ehdottomasti. Näin keväisin tykkään ostaa tulppaaneja koivunoksien kaveriksi maljakkoon. Tänään otin oksat - kesän tulon laskijaksi - maljakkoon ja luultavasti käyn kukkkaostoksilla vielä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 12:59

Elävät kukat ovat suosikkejani. Tulppaanien aika parhaillaan menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 13:16

En pidä muista kuin siitä minkä mieheni omin käsin veistänyt ja joka roikuu itsetehdyissä kehyksissä keittiömme ikkunalla. Aidot kukat on puisia kauniimpia sanoin muut mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 16:25

Molempi parempi! Maljakossa tietty elävät kukat, mutta 40-luvun omakotitalomme ikkunoiden välistä pilkistävät, oman miehen veistämät puutulppaanit sopii tunnelmaan.....onpa Napsulaiset nirsoja!