Huomenta napsulaiset. Millä mielellä heräsit, kuinka päiväsi alkaa?

Meillä paukkuu pakkanen ja nyt kyllä tympii. Mittari näyttää taas -26. Muuten heräsin ihan hyvillä mielin pienestä nenän tukkoisuudesta huolimatta. Täytyy lämmittää uuni ihan ensimmäiseksi. Tänään tapahtuu jotain mielenkiintoista....

Lisätty: 23.02.2010 - 09:09

...ei ole Vilman sulhosta vielä kysymys, mutta nyt on kaksi sulhasehdokasta tiedossa joten odottelemme kiihkeästi Vilman kevätriehan alkamista.

Avainsanat: uusi päivä tunnelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 08:38

Ihan hyvällä mielellä noisin sängystä ylös.Takkaan tulet heti ..kun pakkaset jatkuu edelleen.aamusta -24...ja lumtöitä on teidossa,kun lunta alkoi pyryttää.Tyttären luokse menemme syömään,kun vävy lupasi ruuat valmisttaa...on sellainen innokas ruokien valmistaja..
Minä arvaan mitä mielenkiintoista voisi teillä olla..VILMALLE varmaan tulee tänään sulho..että Vilma saisi niitä kissanpenuja....Voihan jotakin ihan huutakin kivaa olla..

Lisätty: 23.02.2010 - 14:13

Voi kun on ihanan kirkas maaima...kun sain tänään uudet silmälasit....vaikka aikamoinen lumimyräkkä...mutta näkee paljon paremmin..tuiskun..ihanaa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 08:15

Hyvällä mielellä täällä ollaan kun sain nettiyhteyden auki, jotain häiriötä oli. Pakkasta on -16 täällä ja iltapäivällä asioille lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 08:35

Hyvällä mielellähän päivä alkoi ja heti klo 7 kuntosalille tunniksi ..... nyt tuumailen mitä sitä tekis näin kuulakkaana pakkaspäivänä (-24C)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:05

hyvällähän tässä
tänäänkin taas tulee lisää lunta
eipä ollut kola hukkainvestointi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:24

Kyllä se siitä lähtee, kun vähän "potkii". Kahvia ja einettä. Ulkona -17.. ja puolipilvistä. Mieli kuitenkin kirkas ja valoisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2010 - 09:31

Huomenta ja lämmin kiitos sinulle ja Vilmalle onnitteluista. Saamiani onnitteluja lukiessani tuli niin hyvä mieli että se lisäsi silmiini aiemmin nousseita kyyneleitä.
Luin erään ihmisen elämäntarinaa ja se oli niin koskettava kaikessa kauneudessaan.
Takkaan tulen tein, sillä niin paukkuu pakkanen täälläkin, tosin leutoahan nyt on, vain -20.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 09:47

Ihan hyvällä mielellä.Uusi päivä ja uudet kujeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:21

Hyvillä mielillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2010 - 18:20

Hyvin on ylös noustu ja päiväkin mennyt kivasti Kimbleä pelatessa. Ulos ei tuonne tuiskuun viitsinyt lähteä.