Keräätkö jotain asioita? postimerkkejä? vanhoja kahvikuppeja? pullonkorkkeja? tms.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 01:05

Keräilen keväällä verkosta kuhaa ja syksyllä silakkaa.

Kysyjän kommentti

Tämä oli hauska!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 21:34

En kerää mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:39

Mä kerään sammakoita (onks ihme) lasisia, muovisia, pehmeitä, paperisia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:44

varsinaisesti en kerää mitään muuta kuin muistoja,
jostain kumman syystä meille kerääntyy kuulakärkikyniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:08

Valperi voisi lahjoittaa niitä kyniä muutaman kymmentä minulle koska niitä ei ikinä löydä meiltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:31

Olen kerännyt kahvikuppeja ja tasseja. Kaikkien täytyy olla erinlaisia ,kukkia ja kultareunaisia.Niitä nyt käytän käyttökuppeina ja tasseina.
Täyspuisia huonekaluja vanhoja joita olen itselleni entisöinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 22:38

En kerää yhtikäs mitään. Muutenkin roinaa ja krääsää joka paikassa liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 23:21

Vain ja ainoastaan villakoiria. Ei vaiskaan. Oikeasti kerään delfiinejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:37

Muumi-mukeja keräilen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:40

snapsilaseja ja jääkaappiin magneetteja ulkomailta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:40

Muumi mukeja kerään, sekä vanhaa arabiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 08:26

Vähän kaikenlaista ja tarpeellista. Esim. nyt jogurttipurkkeja ja maitotölkkejä joista teen taimien kasvatukseen alusia. En siis kerää purkkeja perinnöksi...ulkomailta yleensä jotain käyttötavaraa..viimeksi taas uudet tyynynpäälliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:35

Soittorasioita, ostan harvakseltaan, kun näen sellaisen, jota en voi vastustaa. Minulle on myös kerääntynyt huomattava määrä Alkon KISSAPULLOJA. Sisältö on myös hyvänmakuista valkoviiniä (pullon väri vaihtuu ajoittain ja uskon että nyt minulla on ne kaikki).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 11:51

Kerään Josephine Teyn dekkareita. Yritän saada yhden kappaleen joka painoksesta.
Jokohan kohta otetaan "Ajan tyttärestä" kauan odottamani neljäs painos?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:53

Antiikkia keräilen eli porsliinia ja lasia. Myös huonekaluja ja kiintoisia vanhoja kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 14:33

tasaisesti :)
kun jotain "nättiä" mulle sopivaa tulee eteen - kirppisostos on taattu.
ei mitään erityistä ja paljoa, vähän sitä ja tätä. tyttäreni sanoi kerran asunnostani että äiti - tää on ku joku pikkunen kauppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 17:21

Ei ole mitään erityistä...Kauniita-kiviä kerään aina etelänreisuilla rannalta..ja laitan kukkaruukujen mullan päälle koristeeksi..