Oletko onnellinen juuri nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 14:35

tää perkelee lumentulo pilaa mun onnellisuuden - muuten kyllä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 21:23

väliilä on ja sitten taas ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:41

Ei kun juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:48

Olen onnellinen, mutta joitakin pieniä varjoja on mikä hieman sitä onnellisuutta latistaa, mutta eikös se kuulu elämää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:53

aina vähän,
tällä hetkellä kohtuullisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 22:32

Olen erittäin onnellinen kun rakas lapsenlapseni on täällä hiihtolomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:39

Kyllä olen..odotan launtai iltaa,kun lähdemme 3:messa polvessa(TYTÖT) teatteriesitystä katsomaan...Esitetään Kotkalaisessa ravintolassa (KAIROSSA) Kirkan lahje..kovati kehuttu esitys..ja ihana ruokailla samalla..ja voi jäädä vaikka tanssimaan esityksen jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 23:16

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:33

Olen useasti miettinyt, mitä se onnellisuus on. Ehkä vähän olen onnellinen, muttei tänään mikään onnenpäiväni ole ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:59

Olen onnellinen tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:50

On onni olla onnellinen juuri nyt!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 07:51

Ajoittain olen hyvinkin. On taas välillä hetkiä, että toivoisin olevani jossain muualla onnellisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:44

Kyllä minä olen onnelinen,minulla on perhe sekä sukulaiset ja myös rakkaat ystävät. vaikka välillä masennun sit taas ilostun kait tähän ikään liittyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:05

Miksen olisi? Minulla on terveys tallella, rakastava perhe, ihania sukulaisia, riitävästi toimeentuloa, luotettavia ystäviä, mukavia naapureita, hyviä harrastuksia, ahkeria työkaverita,siedettäviä tuttuja, vähän velkaa.. Asiani ovat siis kunnossa ja se jos mikä antaa aiheen olla onnellinen juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 21:19

Olen. Kaikki perusasiat on kunnossa eli on läheisiä, rakkaita ihmisiä, meillä on kiva koti, vakituiset työpaikat ja ollaan terveitä.