Kuinka usein peset hiuksesi? Föönaatko ne vai annatko kuivua itsekseen?

Avainsanat: hiustenpesu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:09

päivittäin, mutta vedellä. en käytä koskaan shamppoota, ja näin ollen omistan täydelliset hiukset. kemikaaleilla en hiuksiani tuhoa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 21:10

Joka toinen päivä. Välillä hiustenkuivaajalla ja välillä annan kuivua ihan itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:11

Joka toinen päivä, annan kuivua itsekseen, minusta fööni tuhoaa hiuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:12

joka aamu suihkussa, föönään joka kerta, nopeuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:15

Ehkä pesen joka kolmas päivä - vähän vaihtelee mm. jos onkovasti urheillut niin silloin useammin. Föönaan joskus se vaan tuppaa likastuttamaan hiukset nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:47

Joka päivä pesen samppoolla kun suihkussa tai saunassa käyn. Hoiotainetta en juurikaan koskaan käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:49

Kyllähän tuo hiusten pesu on aika helppo ja ei tartte kovinkaan raskaasti pestä, vain karhealla pyyhkeellä pyyhkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 22:16

Kolme kertaa viikossa on pestävä. Ja ihan itsestään saavat kuivua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:21

Joka toinen päivä tulee pesty..ja föönaan hiekset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 23:10

Kerran viikkoon ja luonto kuivaa sen minkä suihku kastelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:27

Joka päivä pesen, ja saavat kuivua itsekseen. Fööni tekee paljon tuhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:44

Pesen joka toinen päivä ja yleensä kuivaan föönillä tai ilmakihartimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:56

Joka toinen päivä pesen hiukset ja yleensä saavat kuivua itsekseen, joskus harvoin föönaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:42

En ikinä. pesen vain kasvot, tehkää omat johtopäätöksenne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:48

Kyllä' minä pesen kaksi kertaa viikossa pyyhin pyyhkeen kuivaksi ja yleensä annan kuivua itsestään.Jos on jonnekkin menoa silloin föönään ja laitan hiukseni kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:39

Pesen hiukseni joka aamu. Jos on aikaa, annan kuivua itsestään mutta kiiretilanteessa föönaan hiukseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 13:14

Minun ei tarvitse (eikä saakkaan atoopisesta ihostani johtuen) pestä paksuja pitkiä hiuksiani kahta-kolmea kertaa useammin viikossa. Silloin kun hiukseni pesen annan niiden useimmiten kuivua itsekseen. Föönaan hiukseni vain kun minun on saatava ne todella nopeasti kuivaksi. Kiharrinta, kreppirautaa tms. tukanlaittovempaimia en käytä koskaan. Näin siitä syystä että paksut hiukseni ovat luonnonkiharat eivätkä ne tarvitse tekokiharoita ja niiden suoristaminen puolestaan veisi liian paljon aikaa. En myöskään halua pilata hiuksiani noilla mainitsemillani tukanlaittovempaimilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 18:21

Pari kertaa viikossa pesen ja itsekseen saavat kuivua. Sitten yöksi letti niskaan, paplari letin päähän ja aamulla on ihanat kiharat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:56

Pesen joka kolmas päivä eli esimerkiksi maanantaina ja seuraavan kerran torstaina. Annan kuivua itsestään yön aikana. Laitan ne leteille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2010 - 19:02

talvisin pesen kerran tai pari viikossa, kesällä melkein joka päivä, kun käyn suihkussa. en ole koskaan föönännyt hiuksiani. annan kuivua ihan silleen.