Jos astuisin kotisi ulko-ovesta sisään juuri nyt, mitä näkisin ensimmäiseksi? Olisiko yleisnäkymä siisti vai sotkuinen?

Avainsanat: jos tulisin teille nyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 23:06

Yhden karvanjakokoneen joka on merkannut reviirinsä matolle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 21:06

Just siivosin eteisen ja imuroin huushollia muutenkin - koirankarvat eivät meinanneet irrota tuulikaapin matosta millään - Tervetuloa vain kyllä meile nyt kelpaa tulla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:06

Meillä on aina siistiä, tule vaan tupatarkastukselle, en kahvia enää näin myöhään keitä , kamomilla teetä ja kinkkusämpylää tarjoan. heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:15

sellaanen arkielämä näkyy.. lapsiperheen ja poikia paljon talossa.. on moottoripyörän osia eteisessä ym, mutta sou

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:19

Siistiä on mielestäni. En viihdy sotkuisessa ympäristössä.Tarjolla olisi kaakaota ja kauraleipää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:51

Siisti. Pidän siisteydestä ja koskaan ei voi tietää kuka tulee käymään......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:57

Eteinen on yleensä se siistein paikka täällä, ja senhän ensimmäisenä näkisit. Hiihtolomalaisen tavaroita siellä nyt kyllä poikkeuksellisesti lojuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:03

ihan ensimmäiseksi tuulikaapillisen erilaisia ja eri kokoisia jalkineita, siististi rivissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:23

Kyllä on siistiä..en pidä että on sotkuista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:23

Suht siistiä, mutta leluja voi pyöriä vähän missä sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:47

Muuten siisti, mutta koira levittää aina kaikki lelunsa pitkin kämppää, joten sen puolesta sotkua tulee. Vaikka kuinka laitan lelut omaan laatikkoon, ni johan ne pitää sieltä samantien pemistellä pitkin lattioita, en ymmärrä miksi, vaikkei edes leiki niillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:11

et ehtisi nähdä mitään kun iso ihana vihainen koirani olisi hypännyt päällesi ja kaatanut sinut selällesi samalla kun yrität suojata kasvojasi kynsiltä(/hampailta) <33

HUOM! meillä on kyllä varokaa koiraa -kyltit :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 06:04

Siististi sotkuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:52

Luultavasti pojan jäljiltä eteinen levällään :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:44

Et näkisi mitään koska sinutohjattaisiin ulos. Tuntemattomia ei päästetä sisälle.... mutta meillä on kyllä siistiä ja tavarat järjestyksessä. En viihdy sekasotkussa, ei myöskään mieheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 14:40

näkisit toisen oven. oikealle katsottaessa sotkuinen ulkokuisti jota hallitsee viileäjääkaappi.
on meinaan remontti menossa ja tila kortilla ( tää lumisade taas kerran ). somaa mummonmökkimäistä ehkä ensi silmäyksellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:55

Voi kamala, ei tänne nyt voi mitenkään tulla. Kamala kaaos. Eteisessä on kasseja, joissa on lehtiä ym. ja keittiön pöydällä on vaikka mitä tavaraa. Lisäksi me ei olla imuroitu