Teillä monella on lemmikkejä. Minkä rotusia ja minkä nimisiä koirat, kissat ja muut?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 21:03

Voi, tällä hetkellä on ainoastaan tuo kovia kokenut kissa nimeltään Mara-Buree.Mara on sellainen punaruskea kollipoika, joka toipuu edelleen myrkytyksestä.
Munulla on ollut peräkkäin kolme kultaista noutajaa.Nimet olivat: Iines, Roosa sekä tämä viimeinen Kike eli Muscle-Mary.Iineksen hienompi nimi oli Sringwind Mandy.Nimi oli sopiva, koska Iines-koiran viimeinen henkäys tapahtui kevättuulen kohinassa
Sitten kissojen nimiä: Gretzky oli yksi harmaa, kaunis poika, joka löytyi tienvarrelta, muovipussista. Koirani teki löydön, ilmoitti minulle, että tutkitaan nyt vaan tuo kassi. Löytö oli karmiva. Joku oli yrittänyt ottaa hengen kissalta, ja heittänyt kassin autosta tien poskeen.Kissalla kun on yhdeksän henkeä, niin vähän oli vielä niistä jäänyt käyttämättä.
Toin kissan sylissäni kotiini. Veimme sen heti eläinlääkäriin. Hän tutki ja neuloi haavat, antoi vitamiinit ja rokotukset ja vielä annettiin nestettä suoraan suoneen.
Ihme ja kumma. Kukaan ei kaivannut( tietenkään) kissaa, ja me saimme nauttia ihanasta persoonasta monta vuotta. Gretzkyn kohtaloksi tuli auto. Mitään ei voinut.Kuolema tuli.
Sitten meillä oli Murjaani-kissa. Ai niin .Vielä oli Vikke.

Kysyjän kommentti

Arvasin jo kyssäriä tehdessäni että tää tilanne on se vaikein, mutta siitäkin selvitty.En tiedä kunnialla mutta kuitenkin kun kaikki oli niin hyviä vastauksia. Hauskaa kevään alkua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 20:51

Minulla on 2 kissaa, toinen on Norjan metsäkissa nimeltään Peikko, ystäväni sanoo sitä räsynnäköiseksi ja toinen on hyvin lyhytkarvainen Eurooppalainen Peppi nimeltään, on komeat symmetriset raidat koivissaan.Sisällä aina ovat ja leikattuja. nyt kun pakkasta ja lunta on paljon , olisin heidät ulkoilemaan päästänyt pihalle, eivät kuistia pidemmälle mene ja siinä jo koipiaan nostelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 20:56

Musti löytyy ja Weera ja Werneri:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:07

Sekarotuinen (lapinkoiraa, pystykorvaa, labbista) Poju koiruus löytyypi meiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:16

kaksi tiibetinspanieli narttua.. Pimu ja Minni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:55

Ihan eurooppalainen Otto-tyttö, punaraitatiikerikissa. Edellinen kissa oli Pete, vitivalkoinen eurooppalainen kolli. Munuaistauti vei Peten kissojen taivaaseen. Ja sitä edellinen kissa oli Napsu, myös eurooppalainen komea mustavalkoinen kolli. Joutui uuteen kotiin poikani allergian vuoksi. Siellä uudessa paikassa tappoi pari lemmikkiankkaa, ja niin pääsi Napsu hengestään jota minulle ei koskaan kerrottu mitä tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:25

Sekarotuinen tyttären koira..mikä on minun profiilissa...Santtu nimeltään..tosi kiltti vanhus..Perhoskoiraa..on ainakin isästä en tiedä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 23:05

Sussari joka tuntee monta nimeä ja muutama villakoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:22

Minulla on Justus, Pyreneittenkoira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:47

kääpiösnautseri Zara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 23:51

Meillä asuu chihuahuat Nuni, Ada ja Milo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 10:52

Maikki Murjottaja :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:54

Kaksi koiraa, molemmat suomenlapinkoiria. Vanhempi on iso ja musta ja nimeltään Rolle, nuorempi harmaan ja mustan kirjava ja nimeltään Joiku. Rolle täytti ystävänpäivänä 9 vuotta ja Joiku on 3-vuotias.
Lisäksi meillä on sekarotuinen kissa nimeltä Iines, joka on neljän. Siinä on norjalaista metsäkissaa ja turkkilaista angoraa sekä maatiaiskissaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2010 - 15:51

inulla olivat lissu japaninspanieli, kaksi berhdantilaista eetu ja bessy, sekarotuiset fiia ja taapero ,berdnatilaisen-ajokoiran sekoitus hercules, rottweiler tatti, kolme maatiaiskissaa minttu,piki ja yhden nimeä en muista. kaikki ovat jo kuolleita.viimeinenkin vuonna 2007. enää en lemmikkejä ota, vaikka eläin rakas olenkin.