Pidätkö liskoista? Esim. käärmeistä tai iguanasta? Ottaisitko sellaisen seuraksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 19:01

en inhoa (en rakastakkaan),

en kelpuuttaisi jos seuralaispalvelusta sellaista tarjottaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 19:06

Eivät ole minun suosikkilemmikkejä. Kyykäärmeet tuolla maastossa riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 19:13

En pidä enkä kotiisi sellaista ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 19:26

Olisi ihan kamalia otuksia,jos kotona olis..luikerelisi lattialla..minä varmaan sitte hyppisin pöydillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:10

Ihan mukavia otuksia varmaankin.
Meillä on vakioystävä "Torsti" eräässä eläinkaupassa jolle käymme aina sanomassa "päivää" - hän on iguaani tai lisko mikä lie - ihan viehättävä kaveri.
Käärmeitä kunnioitan niin paljon että jätän niiden varsinaisen ihailun muille. Mietin usein että osaakohan nuo elävät ajatella ja pohtia yhtään mitään vai olla möllötteleekö ne vaan terraariossaan. Eipä se "Torsti" vielä ainakaan ole vastannut meille mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:21

olemme eläneet kyiden kanssa sulassa sovussa vuosikaudet.. en enää pelkää käärmeitä:) ne on täällä haluan tei en.. en haluaisi mutta.. ne on vaan. Onneksi ei koskaan ole sattunut mitään niiden kans ja nyt en enää pelkää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:42

En huolisi kumpaakaan, mutta pakon edessä iguaani menettelisi. Käärmettä en missään tapauksessa ottaisi. Inhoan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:10

En missään tapauksessa ottaisi, inhoan kaikkia liskoja ja kääremeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:28

olen asustellut paikoissa joissa oli erittäin hyödyllistä pitää muutamaa gekkoa huoneessaan (seinillä ja katossa) , ovat hyvin tehokkaita syömään pois sääskiä ja muita kiusallisia ötököitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:49

Vasta äskettäin katselin yhtä liskoa silmiin ja sanoin sille että tehdään diili: sinä pysyt täällä ja minä menen oman mökkiini.