Mihin kaikkeen käytät Aurajuustoa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 18:43

olen niin perso homejuustoille,
että ne tulee syötyä melkein sellaisenaan,
vähän hapankorppua alle ja siinä se

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 18:43

Täytettyihin paprikoihin ja herkkusieniin, broileripiirakkaan, lasagnen päälle joskus ripottelen, pizzaan, juustotarjottimella, väinämöisen pompannapin päälle, suolakeksien ja piparkakkujen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:48

Pizzaan ja ruisleivän päällä erinomaista. Vei aikansa että totuin ja nyt se on himoherkku kuten aikoinaan Tampereella mustamakkara.Katsoin ensimmäisellä kerralla että kerran syöty ei kiitos. Nykyisin käsitys on muuttunut täysin tosin jo Tampereen ajoista lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 19:21

Pizzaan, naudanliha kääryleisiin, piparin päällä, ja vaalean leivän kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:24

Sellaisenaan sen syön sen harvan kerran kun uskallan sitä herkkua syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:03

Pitsan täytteksi ja broileritakuihin lähinnä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:37

kyllä nuo paremmat juustot kuluu ihan sellaisenaa, ei niitä paljoa raaski muihin ruokiin tärvätä

(sitten jos on päässyt pahasti kuivamaan tms. lykkäillään mausteeksi melkein minne vaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:41

En todellakaan olen sen juuston ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 06:09

Ihan sellaisenaan, piparin (joulu) päälle, pizzaan, lämpimiin leipiin, salaattiin, kastikkeisiin... milloin mihinkin ruokaan, fiiliksen mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:29

Syön sitä vaikka paljaaltaan ja kaikkeen ruokaankin sitä laitan, silloin kun ei ole kevennysviikot meneillään. Eli syön siis vain jouluna, vappuna ja juhannuksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 12:58

En käytä Aurajuustoa lainkaan, mutta ulkoamisia ihania sinihomejuustoja kyllä. Kotimainen juusto ei maistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:31

Tykkään homejuustoista ja mielestäni Aura on erinomaista. Salaattiin grillatun broilerin ja ananaksen kera. Juustopiirakkaan. Pastakastikkeeseen. Pizzaan. Käyttömahdollisuuksia on monia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:50

Esimerkiksi perunalaatikkoon tai kanasalaattiin.