Muistatko vielä sellaisia housuja kun hiihtarit, panisitko vielä jalkaasi? Minä en maksustakaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:30

Vaan minullapa on kahdetkin ja kumpiakin käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 18:46

Kyllä muistan ja häveten katselen valokuvia, joissa jalassani on sellaiset. En enää jalkaani laittaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:50

Aikoinaan omistin ainakin yhdet jotka olivat tosi "makeet " ja kauniit. Sopivat vain hoikille.

Lisätty: 22.02.2010 - 18:53

Muistin myös toiset hieman myöhemmältä ajalta, hyvännäköiset nekin. Nykyään olen sataprosenttisesti naisellinen eli käytän voittopuolisesti hameita. Toki parit merkkifarkut omistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 19:52

Kyllä nuorena tuli käytettyä hiihtareita..ei nykyään tulisi meieenkään laitta jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 21:04

Jessus sentäs - niitä oli takavuosina useammat ja olivat sitten hienot! Aikansa tuote sekin - hauska muoti sinänsä 80-luvulta. En laittaisi enään jalkaani paitsi hiihtioretkelle ehkäpä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 21:20

En kyllä enää laittaisi. Olivat melko järkyttävän näköisiä. Kun olivat muotia, tuli niitä pidettyä. Jopa kahdet sellaiset omistin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:08

nykyäänhän nuoret käyttää juuri sellaisia housuja, mutta niistä puuttuu ne kuminauhat jalan lata. Saappaat kun on jalassa niin ei yhtään tiedä onko ne hiihtarit vai ei.
itse kun en enään nuori ole niin en laittaisi jalkaani. Ennen oli monet ja ne oli just ihan sikamageet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 06:51

Käytin ihka oikeita hiihtareita. Äidin 50-luvun mustia, villakankaisia ja toiset olivat sitten jotain petroolin väristä kangasta. Nahkasaappaat jalassa ja eiku menox... Ylen hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 23:44

Ehdoton 80-luvun juttu - ja jääköön sille vuosikymmenelle.