Mihin matkustaisimme?2 eläkeläistä, 2 aikuista 2 pientä lasta??Helppo, lapsiystävällinen paikka.Kesäkuussa 2010.Vinkkejä??

Lisätty: 22.02.2010 - 21:38

Ulkomaille, lentomatka korkeintaan 4 tuntia

Avainsanat: pienten lasten kanssa lomalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2010 - 23:42

Salou Espanja. Siisti ja rauhallinen kaupunki. Saloun vieressä on todella tasokas vesipuisto ja huvipuisto Port Aventura. Voit junalla tehdä päivämatkan vaikkapa Barcelonaan. Lyhyt lentomatka ja hyvät kulkuyhteydet. Voit ottaa joko valmismatkan tai pelkät lennot ja vuokrata huoneiston esim. Interhomen kautta. Pidimme todella paljon kohteesta.

Kysyjän kommentti

Espanja on mielestäni hyvä ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 17:27

Oletteko matkustamassa kotimaahan vai ulkomaille?
Mikäli suuntana on ulkomaan kohde, ehdotan Välimeren aluetta. Lentomatka on 4-5 tunnin luokkaa, hintataso kohtuullinen ja hotelleissa riittää valinnanvaraa.
Mainio kohde saattaisi olla Kreikan Rodos. Ohessa tietoa kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/771

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:01

Rodos on ihan kiva paikka...ei liikaa hulinaa,ja lämmintä on todella siihen aikaa.
Olen monena vuonna käynyt tyttären tytön kanssa Rodoksella...kun oli lapsi(nuori) oli hänen lempipaikka..Siellä pitää olla varovainen,kun ottaa aurinkoa..ainakin tuulisella rannalla.palaa tosi herkästi...yhyenä kesänä jouduin käyttämään tytön 2 kertaa lääkärissä,kun iho paloi pahasti.nukahti rantatuoliin,kun kuuteli musiiikia..ja 2:dessa tunnissa paloi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:12

Rodoksella esim. Faliraki on kiva paikka. Hyvät rannat ja auton vuokraamalla voi hurauttaa lähikaupunkeihin. Puhdasta ja turvallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:38

Vaikea neuvoa kun ei tiedä mitä harrastatte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:20

Suosittelen Turkkia. Siellä on monta eri lomakohdetta missä varmasti jokaisella teistä on mukavaa ja lentomatka on sopiva ja ihmiset tosi ystävällisiä. Kannattaa kokeilla ehdotomasti. Alanyaan on ainakin yleensä edullisia matkojakin. iIse epäilin koko Turkkia lomakohtteena, mutta ihastuin täysin ja uudestaan menen syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:28

Bulgaria taikka Turkki. Tuolla porukalla edullinen paikka varmaankin kiinnostaisi.