Miten tallennetaan DVD-elokuva tietokoneelle netistä tai levyltä? Etenkin levyltä. Minulla ei ole mitään maksullisia ohjelmia.

Mulla on koneessa windowsin MediaPlayer ja MovieMaker sekä RealPlayer. Pystyykö noilla tallentamaan elokuvia koneelle. Ja sitten se tärkein: MITEN se tapahtuu. Ja mikä on Multisessio?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 15.08.2008 - 13:55

Levyltä:
tietokoneessa oltava CD/DVD asema.

netistä:
elokuvien etsimisohjelma:
isohunt.com/
laita hakuun vaikkapa pelkkä Bond, saat näkyviin listan Bond elokuvia.
voita ladata elokuvat koneellesi Asureus ohjelmalla

elokuvien latausohjelma azureus
www.ilmaisohjelmat.fi/azureus

kysy lisää jos ei ollut tarpeeksi valaiseva selitys.
lataa kauan elokuvia, riippuu yhteydestä ja koneesta

multisessio:
Multisession tarkoittaa polttotapaa, jossa samalle levylle tallennetaan useamman kerran. Tätä asetusta kannattaa käyttää, mikäli haluat tallentaa samalle levylle lisää tiedostoja myöhemmin.