Kiitos jumppis! Sain hyvää tietoa Belekistä. En vaan osannut etsiä huhtikuun alun lämpötiloja. Onkohan lämmin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 14:10

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/322
Tuossa on säätilat noin keskimäärin. Tällä sivulla näet Antalyan sään päivälleen. Antalya ei ole kaukana, joten pitää varmaan paikkansa Belekissäkin. www.wunderground.com/global/...17300.html Tällä sivulla on tämänhetkinen tilanne ja vähän alemmas rullaamalla tulee esiin laajennettu sääennuste. Sen vasemmalla puolella on kohta "History & Almanac", johon voit syöttää menneiden aikojen päivämääriä ja näet millainen sää on ollut vaikkapa viime vuonna huhtikuun ensinnäisenä ja vaikka kymmenen vuotta taaksepäin minkä päivän sään haluat nähdä. Viime vuonna näkyy olleen keskilämpötila 17 astetta, maksimi 23 ja minimi 11 astetta huhtikuun 1. päivänä.

Sivun ylälaidassa on sateenkaaren vieressä on "Search", johon voit syöttää kaupunkeja tai maan mistä haluat säätiloja katsoa. Pelkän maan nimen kirjoittamalla se näyttää kaikki saatavilla olevat kaupungit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 14:02

Tässä finnmatkojen esitteessä oikealla on 5 vrk ennuste ja keskilämpötilat.
www.finnmatkat.fi/lomakohde/...3godj1c4kA
Tuskin yksikään "Römpän ukko" osaa tarkemmin sanoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:04

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...3godfC1xqw

Ainakin tuolta (sivun oik.reunassa 5vrk sää ja keskilämpötilat) löytyy hyvin maasta kun maasta:)

Lähteet:
Finnmatkat