Kuunteletko sinä mielelläsi haitarinsoittoa?

Avainsanat: haitarinsoitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 12:40

Kuuntelen haitarinsoittoa vain mikäli pidän kappaleesta joka sillä soitetaan, muuten en. Millään soittimella esitetty musiikki ei voi olla hyvää ellei satu pitämään sillä soitetusta ja korviin kuuluvasta kappaleesta. Siksi en kuuntele yhtään ainutta soitinta ellen pidä kappaleesta jota sillä soitetaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Ihan totta kyllä kun simo silmukin laulaa ja soittaa haitaria on mukavaa kuultavaa musiikkia se.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2010 - 10:30

Kyllä istuessani kamariorkesterin konsertissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 10:30

Kyllä minä kuuntelen, tuttavapiirissäni on pari hyvää soittajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 11:29

Kyllä tuo haitarin luritus kuuluu enemmän juhannuksen viettoon, kuin muun vapaajan musiikin kuunteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 13:05

Kyllä pidän. Yksi suosikkiohjelmiani on hopeinen ja kultainen harmonikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:03

En kovin mieluusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:17

Kyllä minä kuuntelen, tykkään musiikista paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:06

kyllä kunhan on sopiva aika ja paikka, ja tietysti joku joka osaa oikeasti soittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:24

Kyllä pidän haitari musiikista ja huuliharpun soitosta. Etenkin säkkijärven polkka ja paljon muita .
Kesäistä musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 15:57

Kyllä kuuntelen. Isäukko on oikein fanaatikko ja soittaa itsekin. Mummovainaa ei hyväksynyt tuota syntistä laitetta nimeltä pirun keuhkot. Kun ukko soitti pari virttä niin mummoni mielipide muuttui näin sanoen. Tuleeko sieltä tollastakin musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:19

En. Tulee vain haikea olo, kun muistelen miten isäni vielä viimeisinä viikkoinaan olisi halunnut soittaa haitaria vaan ei millään jaksanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 20:07

Kyllä kuuntelen mielelläni haitarimusiikia..Oli niin ihana laivareissu,kun kierrettin 7 kanarian saarta..Merja Larivaara oli koko viikon mukana hanurin kanssa esiintymässä..
Yksi avustuapaikka missä käyn usein tämä vanhaisäntä ottaa hanurin esiin ja soittelee..mikäs voi olla sen mukavampaa..kuunella musiikkia....tulee niin pirteä olo ja fiilis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 22:14

Sen parempaa kuunneltavaa ei olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 01:48

Kyllä, haitarilla soitettu musiikki on viulun ohella kauneinta, mitä tiedän. Toivon, että häissämme sitten joskus soitetaan harmonikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2010 - 22:26

Enpä ole ajatellut. Ehkä jossakin torilla, en muuten. :)