moikka napsulaiset .. ihan pien murhe mulla ;)... mut jos osaat antaa lohtua nyt mulle , niin kiitollinen olen sulle , joot ......

olen nyt sata varppi , et jääkausii alkaa ja meitit pystyyn jäädyttää , niin sitä vain mietin mä, et laihtuisinko sinä aikana ..( jos niin hyvä )..., kunnnes taas aurinko armas meitit sulattaa ja siit sit jatkuis elämä tää ?... vai jatkuiskos.. , onko jollain tietoa , tai arvausta .. :)

Lisätty: 21.02.2010 - 19:27

valpperi .. sniif .. et kyl yhtään lohruttan .. pääin vastoooin .. sniff :)

Lisätty: 21.02.2010 - 20:06

hywää ramona .. tuost jo tulikin lohtua kilokaupalla ... :)

Avainsanat: jääkausi alkavi nyt koht meillä ..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 19:39

No jos me ei sinä aikana laihduta niin se hyvä puoli siis on, ettei kyl tuu grammaakaan lisää.

Kysyjän kommentti

just niin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 19:19

no katoppa esimerkiks sitä ahvenaa joka sulla on pakastimessas,
ei laihdu grammaakaan siellä umpijäässä ollessaan,
joten älä sure,
kyl sinullakin ne muodot on tallella sen seuraavan suven tullessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 21:08

Niin ja eikös me pysytä nuorina siin umpijäässä ollessa? Vai vanheneeko se liha pakkasessa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 22:14

Olisiko tämä nyt sitten se ikuisen nuoruuden salaisuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 10:46

Älä sure kyllä se päivä vielä paistaa risukasaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2010 - 12:13

Kyllä sinulle käy hyvin. Sulamisen jälkeen tulet rusinan näköiseksi. Kaikki turha haihtuu elimistöstäsi. Eiköhän se painokin siinä putoa silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 14:50

Sorry, en ymmärtänyt kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 21:31

Ainakin ulkopuolelta katsottuna tulet näyttämään todella hoikalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 22:07

Kyllä kun sulaa..silloin laihtuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2010 - 03:12

Jos nyt syöt vain ne ahvenet sieltä pakastimesta, niin sillä laihtuu varmasti.
Kun minä kokkaan vain itselleni, niin en osta mitään tuoretta, vaan otan pakastimesta vanhimpia, niin ei ruokahalu yleensä äidy kohtuuttomaksi.