Syötkö RAAKAAperunaa?

minä syön

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 17:53

toki maistettu on, muttei se mielestäni sellaista herkkua ole, että tulisi enemmän syötyä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 17:31

Olen joskus syönyt. Nyt olen siirtynyt lanttu-, nauris-, porkkana- ja kaalilinjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 17:32

En raakaa, keitettyä sen olla pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2010 - 17:38

Joskus syön raakanakin, mutta aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 18:21

En syö raakaa perunaa..Yksi ystävä ,kun oli aikanaan raskaana..söi jatkuvati raakaa perunaa...se oli ihan kuulemma himo...oli pakko syödä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 18:38

En syö raakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 18:39

Olen kyllä aistanut raakaa perunaa, mutta en ihastunut sen makuun niin, että käyttäisin sitä edes silloin tällöin esim. rastesalaattiin tms. ruokiin. Minusta peruna on hyvää vasta kun sen paistaa tai keittää, ei todellakaan raakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:25

Joskus, kun kuorin perunoita vaikkapa keittoa varten, saatan siinä pienen pala syödäkin perunaa. Nyt jo edesmennyt kissani oli aivan hulluna raakaan perunaan. Riitti, että aloin pesemään pottuja, kun se jo hyppäsi tiskipöydälle ja naukui täyttä kurkkua, kunnes sai palan perunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 19:42

En syö perunoita raakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 20:30

Kasvatan luomuperunaa omiksi tarpeiksi ja sen myötä olen oppinut syömään raakaa perunaa.Olen kyllä joskus syönyt kitkerääkin pottua ,mutta omat on makoisia.Tosi hyviä.Niitä ilolla popsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 23:57

en syö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 03:42

Ranskanperunoita syön joskus ennen uuniin laittamista jäisinä, mutta muuten en ole koskaan syönyt raakana

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.02.2010 - 21:29

Syönhän minä.