Onko kodissasi esillä tavaroita, jotka olet tuonut ulkomaan matkoiltasi?

Meillä on mm. valokuvien kehyksiä, maustepurkkeja ja muinaisen Kreikan kartta.

Avainsanat: matkamuistot kodissasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 16:23

Taulu kotosalla (maalaus tuotu ja kehystetty sit Suomessa) ja majakkamallinen seinäkello mökillä. Yleensä oon tuonut käyttöesineitä / -tarvikkeita, erilaisia mausteita ja teetä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 12:21

Meillä on norsuja hi hi.Tarkotan siis noita pikkuisia koriste-esineitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2010 - 12:24

Pari tavaraa näkyy olevan itse tuotuja, muut toisten tuomia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 12:57

Lähinnä koristeesineitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 13:29

Erittäin vähän. Tuota krääsää on muutenkin liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.02.2010 - 13:42

Tuon yleensä jotakin käyttökelpoista. Kello, tuulikello, ym. Eli kyllä löytyy, nyt toin lampun tuliaisiksi itsellemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:02

Kyllä on esillä ja paljon laatikoissa aitassa. Lähinnä nykyisin tuon vain käyttötavaraa. Tyynynpäällisiä, jonkun taulun tms. Norsuja löytyy kyllä minultakin, kun keräsin niitä yhteen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:05

Ei tuo mamma näy pitävän esillä aboriginaalien kutomaa puseroa, jonka toin hänelle pallon takaa.
Melbournen F1 olkihattu on tuossa kirjahyllyn päällä näytillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:14

On muutama koriste esine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 14:50

näkösällä kaksi hopeista miniatyyri budhaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 03:31

Yhteensä kaksi esinettä: jääkaappimagneetti ja pehmolelu. Kaapissa on joitain vaatteita ja mausteet on jo käytetty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 09:28

Minulla on krääsää aika paljon esillä eri matkoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2010 - 18:37

mitään roinaa ei meillä ole. Toki joitain arvokkaita esineitä on , en nyt käy luettelemaan, on henkilökohtainen asia. Tekstiilejä varmaan eniten, taidekeramiikkaa yms.Olen asunut ulkomailla ja sieltä peräisin olevia huonekaluja on myös.