Suomen hiihdon ruotsalainen päävalmentaja?

Taisi aamulla kehuskella että hyvänä päivänä suomalaiset voittaa Hellnerin?
www.noc.fi/olympiahistoria/k...25=2662014

Lisätty: 21.02.2010 - 12:33

Vuosina 1988–1995 äitinsä puolelta ruotsalainen Dalen palveli Ruotsin maajoukkueen huoltopäällikkönä ja vuosina 1995–1998 samassa tehtävässä Norjan maajoukkueessa. Vuosina 1998–2002 hän toimi Ruotsin maajoukkueen päävalmentajana.
fi.wikipedia.org/wiki/Magnar_Dalen

Avainsanat: koska on hyvä päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 13:57

Japp ,kyllä Dalen on Norsi ,eikä Ruotsalainen ! Senhän tuntee jo puheestakin! No suomen hiihto on vaan ala nurkassa ja penkin alla, niinkuin mäkihyppykin tuntuu olevan kaikenlaisia vaikeuksia täynnä, valitettavastkin, mutta kait se paistaa vielä risukasaankin?

Kysyjän kommentti

Äiti näkyy olevan ruotsalainen, isistä ei aina ole varmuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2010 - 10:42

varmaan sitten voittaa kun suomalaiset alkaa taas käyttää dopingia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:48

Suomalaiset saattavat taas menestyäkin hiihtolajeissa kun valmennuksessa, myös henkisessä valmennuksessa, tehdään uutterasti töitä. Nykymeno ei kovin kummoiselta näytä.

Muuten, eikös päävalmentaja ole norjalainen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.02.2010 - 11:58

Eikös tämä Dalen ole Norjan kansalainen, siis norjalainen. Suomalaisille hiihtäjille ei ole sitä hyvää päivää vielä tullut, ja noilla näytöillä uskallan sanoa, ettei tulekaan.