MITÄ RUOKAA INHOAT?

minä inhoan kaali ruokia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 15:32

mitään ruokaa en inhoa,
mutta koitan vältellä ylimääräisiä annoksia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.02.2010 - 15:29

Etanoita, ostereita, simpukoita ja munuaisia sekä kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:30

Olen oppinut syömään kaikkea ruokaa, mutta erikoisemmin en pidä vihreistä pavuista joten en niitä käytä. Toinen mitä koetan vältellä on maksalaatikon rusinat. No melkeinpä tunnen ikäviä väristyksiä katsellessani ostereita tai paahdettuja torakoita yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:44

Tietyistä kaloista en pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 15:58

Merenelävät, etanat,ja sen sellaiset.Ei käy.Jotkut sieniruoat, ei käy.Raaka kala: yök.Mikä näyttää hyvältä, saatan maistaa, en ole kaikesta ihan varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 16:06

Klimppisoppa, jota lapsena kerran äitini tarjosi ja se soppa ei minuuttiakaan masus pysyny, vaik kilttinä tyttösenä yritin:( Nyt kun aikuisena voi valita, niin ehken noit etanoita sun muita samankaltaisia laittais kyselyaukkooní, mut muuten olen mielestäni ihminen, jota voisi sanoa ihan kakkiruokaiseksi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 16:13

Inhoan vain maksalaatikkoa. Mutta vältän monia muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2010 - 17:14

Läskisoosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 17:48

Klimppisoppa joka oli tehty köyhiin aineisiin ,etanat ja simpukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 18:25

Perusruuista maksalaatikko ei ole makuuni mutta en inhoa sitäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 18:43

Olen niin kaikki ruokainen, etten osaa irroittaa mitään erityisesti, mutta kaikki ei ole yhtä hyviä ja suussa sulavia ruokia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 18:45

tähän mennessä on kelvannut kaikki mitä olen jouksematta kiinni saanut, sitä inhokkia ei vielä ole vastaan tullut (Pekingiläiset ankanräpylät oli aika lähellä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 19:15

maksalaatikkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 20:27

Maksapihvejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 23:07

Olen kaikkiruokainen..ja syön kalaruokia..lipeäkala on sellainen mitä olen innhonnut lapsesta asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 01:40

Kaalikääryleitä ja läskisoosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:33

selleriä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2010 - 11:36

Koulussa oli pakko syödä ruokaa joka oli nimeltään vatkulia ja se oli niin kammottavan makuista että inhoan sitä vieläkin, vaikka viimeisimmässä vatkulipäivästäni on aikaa jo 30 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:12

Kaikki missä on vähääkään kaalia. Läski on kans ehdoton ei.