Barcelonasta?

Eli tiistaina mennään barcelonaan hotelliin nimeltä barcelona princess. Onko kokemuksia? Sitten vielä pari muuta kysymystä. Mikä mahtaa olla ikäraja barcelonassa tupakka ja alkoholi tuotteille? Jossakin lukee että 16v ja toisalla 18v. Kuinka tarkasti tätä rajaa valvotaan. Mikä on barcelonan hintataso esim vaatteissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 18:56

Vaatteista sen verran, että feikit ovat halpoja. Mutta aidot ovat Suomen hintatasoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2010 - 16:10

www.nuoret.info/Keskustelut/...px?ID=9935
yllä olevassa linkissä infoa tupakasta ja alkoholista

alla olevassa muutakin infoa:
www.matkaopas-barcelona.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2010 - 02:55

Itse olin siellä viimeksi 4-vuotiaana ja povitaskussa toin kuulemma isän Marlborot Suomeen tai Ruotsiin, missä nyt silloin asuttiinkin, ehkä Göteborgissa Västra Frölunda och Tobasgatan eleven ehkä, ei voi muistaa... Sen muistan että David Bowie esiintyi Gamla Ullevilla ja porukkaa oli pirusti, meidänkin pihalla. Miten tämä liittyy kysymykseen? No ei mitenkään, oli vaan tosi tarina lapsuudesta...