Onkos kaikki napsulaiset jo nukkumassa?

Lisätty: 18.02.2010 - 22:59

Öitä teille sitten kun käytte unten maille. Mukavaa yönseutua muutenkin. Mie koetan valvoo toisten unta.

Avainsanat: täynnä toivoa torstai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 23:24

Tuttua puuhaa toisten unen valvominen vielä noin puoli vuotta sitten.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille "yökyöpeleille" vastauksista. Sinä siis tiedät millaista on valvoa toisten unta...joskus on levoton yö, toisinaan ihan hiiren hiljaista....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 22:28

En ole vielä nukkumassa..mutta olen menossa,kun aamulla työkeikka odottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:32

Ei toki kun Suomen peli alkaa klo 00.30 aikoihin! Klo 5 aamulla on tosin kello soimassa ja unet taitaa melkoisen lyhyiksi tänä yönä jäädä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:40

ei kun just kotiuduin olutseuran kuukausikokouksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:48

Ei näköjään. Täällä surffaillaan ja keskustelen nuorisoni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 23:23

Ei jouda nukkumaan ennen aamuseitsemää ainakaan. Pitää katsoa kisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 04:33

En ole enää, Svetsi pitää Kanadaa tiukoilla. Tilanne 2-2 juuri nyt kun 4 min on peliaikaa jäljellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 08:45

Yöuni kaunistaa, niin olen kuullut ja sovellan sitä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 10:24

En ollut vielä tuohon aikaan katsoin telvisiota. mutta sit puolen tunnin päästä lähdin unten maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.02.2010 - 15:57

Sohvalla röhnötin tuohon aikaan tallenteita katsellen.