Onko sinusta laiskottelu mukavaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 14:40

On tosi mukavaa. Ikävä kyllä pakolliset kuviot keskeyttää välillä laiskotteluni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 14:43

aikansa kutakin,
pitää sitä toimintaakin löytyä,
muuten tulee sieluun ja ruumiiseen makuuhaavoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:46

Mukava aikansa,tiettyyn rajaan saakka,se ei sais olla velttoilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:01

Ei laiskottelu mutta rentoutumishetki kyllä. En ole tyypiltäni laiskimus ollenkaan. Inhoan myöskin laiskoja ihmisiä, eivät saa mitään merkittävää aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:56

Laiskuus on hyvä lahja kun sen oikein käyttää. Hullu paljon työtä tekee!
Kyllä aikaansaanoksista =rahasta "markkinavoimat" pitävät huolen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:25

On se, nautin kovasti laiskottelusta. Mutta ehkä se on kaikkein parasta silloin, kun oikeastaan pitäisi olla puuhastelemassa jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:36

Kyllä on välillä mukavaa pitää ihan laiskottelupäivä...kun tässä on niin kova meno päällä yleensä päivittäin..
Tuntuu välillä..että vuorokaudessa on liian vähän tuntia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:12

En sanoisi, että laiskottelu on mukavaa, mutta ne päivät, jolloin suon itselleni vapauden olla suorittamatta ja tekemättä mitään, hemmotellen itseäni juuri tekemättä mitään ja antaen tekemisen paineiden olla.. taas tulevan viikon tai päivän tekoja tai tiloja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 21:32

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:08

Hyvä kysymys, johon voin vastata, et kyllä laiskottelu on mielestäin mukavaa, ja se vaatiikin sit laiskottelijalta paljon, pitää tosissaan osata laiskotella koko sydämestään ja helliä itteään, olla vaan tekemättä mitään, ja mikään tekemätön työ ei saa painaa mieltä (taito haihduttaa ne ajatukset pois) ja jos jotain täytyiskin tehä, niin vain se, mikä itteään miellyttää, käydä jääkaapilla (mieluimmin laiskottelupäivänä kylläkin joku vois passata), katella telkkuu.... käydä saunas, olla lököasussa... voi että, kyl laiskottelu on niin ihanata silloin harvoin kun voi olla just niin kus sillon tuntuu - kroppa ja aivot vapaalla...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 22:10

silloin kun kolme jalkaa on pystyssä ja keskimmäistä himoitsee naapurin opiskelijatyttö niin kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 10:28

Kyllä on joskus.Kun saa katsoa toisten töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:27

Paras asia mitä voi tehdä ilman vaatteita ja vaatteet päällä.