Entä onko alkanut taimikasvatus ikkunalaudalla,Puutarha-Napsut?Siihen malliin aurinko paistelee,että mielessä käy...

Avainsanat: taimikasvatuksen ajankohta piakkoin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 19:01

Kyllä meinaan taimia kasvattaa...ei vielä näin aikaseen ,kun eivät sitten kumminkaan sisällä viihdy..
Ne pitää saada rehevinä keväällä ulos..on kyllä minun himohommaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 14:25

Ei vielä kannata aloittaa taimia kasvattamaan, tulee vaan pitkää kitukasvuista tainta, niitä on vaikea istuttaa ja voivat ennen jo kuollakin kun ulos pääsevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:47

Ei ole alkanut eikä myöskään ala. On varmaan liian aikaista tässä vaiheessa talvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 16:05

On vielä liian aikaista. Madeiralta tuomani orkidean kävyt ovat aiheuttaneet pientä pulmaa, mutta tänään puuhastelin niitten kanssa jotain...saa nähdä kuolevatko vai alkavatko kasvamaan. Multaa olen lisäillyt joihinkin ruukkuihin ja kiroillut tätä kovaa talvea. Odottaa kevättä jo kovasti. Inhoaa talvea ja lujasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:34

Ei ole minun juttuni tuo taimien kasvattaminen.