Ollaammeko maailmman urheiluhulluin kanssa?

Eilen vielä puolet suomalaisista oli tosi "masentuneita" kun mitallitili ei ollut auennut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:53

Ainakin siinä vaiheessa kun kaikki liikenevät varat laitetaan mieluummin uuden urheiluhallin rakentamiseen kuin vanhusten tai huonovaraisten olojen parantamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 10:31

Enpä tiedä, eiköhän kaikki kansat kannusta hyvin aktiivisesti omiaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:15

Urheiluhulluja ollaan, mutta ei minua masenna jos ei mitaleita tule kasapäin. Itse urheilu on mielenkiintoista seurattavaa ilman palkitsemisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:04

Ehkä,Ihan kiva olla hulluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:58

En tiedä, varmaan kärkipäästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 15:13

Kansasta en tiedä, itse en ole sillä lopetin kilpailemisen 1979. Silloin huomasin sen tuloksettomuuden, puhukoot markkinarakomiehet mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:58

Kyllä yhtä lailla urheiluhulluja löytyy maasta kuin maasta, jossa vain jonkin sortin kilpaurheilua harrastetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:55

Joka maassa on urheiluhulluja...ei vaan Suomessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 21:44

Mistä niin päättelit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 00:35

Kyllä maailman hulluin kansa on u.s.a.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 02:38

Ollaammeko :D

Jossain oli vähän aikaa sitten, että Suomi menestyy aina noissa marginaalilajeissa. Me ollaan oltu hyviä mäkihypyssä, keihäänheitossa ja formulassa. Ei vissiin oikein muussa. Jos noita jaksaa seurata, niin kyllä. Itse olen kiinnostuneempi jalkapallosta. En ole katsonut Vancouverin kisoja.

Suomalaisten itsetunto on hemmetin omituinen. Kasataan kauheat paineet ja pettymys on yhtä suuri, ellei mitaleita tule. EIkös se olekaan vaan kiva ylläri, jos jotain tulee?