Kuorsaavatko napsulaisten lemmikit?

Meidän pappakoiran nokoset ei jää keneltäkään huomaamatta. Hiljaisimmillaankin se puhisee sen verran, mitä tietokoneen tuuletin pitää ääntä, ja pahimmillaan se kuulostaa joltain esihistorialliselta pedolta. Kissa pyhisee jotain vähän siinä ohessa ja toinen koira vingahtelee ja juoksentelee toisinaan unissaan. Jälkimmäisestä koirasta kertyy lähinnä hajuhaittoja, sillä se piereskelee unissaan...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2010 - 14:36

Kissani kuorsaa ja äänekkäästi. Ei aina erota kumpi kuorsaa mies vai kissa =))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.02.2010 - 06:38

Vilma tässä juuri tunnustaa kuorsaavansa hiljaa hurrittaen, inisee ja joskus myös ääntelee unissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 07:03

Kyllä meillä tuo Norjalainen kissa kuorsaa ja unia näkee kun välillä raajat sätkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 09:45

Fiina-koira kuorsaa bunkassaan sängynvieressä , sätkyttelee, maiskuttelee ja ynisee. Liekkö välillä lintu- tai oravajahdissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 09:56

Kyllä meidä viivi kissa ainakin kuorsaa olen kuullut. Välillä napsuttaa suuttaan ja liiikuttaa jalkojaan niinkuin juoksisi unissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 12:28

kaikki minun lemmikit kuorsaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.02.2010 - 13:03

Otto-tyttö kuorsaa ainakin joskus. Ja unia näkee ihan mahdottomasti sätkyttelystä päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 13:32

En tiiä.Varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 14:49

Sesse kuorsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 18:48

Ei tuolta akvaariosta ainakaan vielä ole kuorsausta kuulunut vai lienevätkö nuo ilmakuplat kalojen kuorsausta? Ainakin nukkuvat silmät auki joten en tiedä miten uniansa näkevät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 19:42

Mikään ei olen niin rauhoittavaa, kuin kuorsaava koira kainalossa. Mutta auta armias, jos mies kuorsaa. Lähden heti toiseen huoneeseen eläinteni kanssa. Joku raja pitää sentään olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.02.2010 - 20:07

Kiva kuunella kun koira kuorsaa...ja näkee unia..niin sätkii mahottomasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 21:47

Sekin kuorsaa. Onneksi vähemmän ja huomattavasti hiljemmalla äänellä kuin isäntäsäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2010 - 20:47

Joo isäntä kuorsaa silloin tällöin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2010 - 00:28

Joo molemmat (koira ja mies) erittäin äänekkäästi. Tekis mieli välillä vaihtaa omaan asuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2010 - 21:15

minun hoitokissa toivo kuorsaa äänekkääästi, välillä herään siihen öisin.