Mieheni on halunnut lasta jo vuosia, nyt jätin pillerit pois ( yhteis tuumin), mutta miestä ei kiinnostakkaan yht. äkkiä seksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 09:53

Pillereiden poisjättäminen on konkreettinen asia ja miehesi tietää nyt, että joka kerta voi tärpätä kun olette yhdessä. Voi viedä aikaa, ennen kuin asia tiedostetaan ja itse rakastelusta tulee luontevaa eikä vain lisääntymistä tarkoittavaa. Anna ajan kulua niin ehditte kumpikin tottua ajatukseen. Ellei muutosta näy ja asia vaivaa sinua on siitä parempi puhua kuin yksin kärvistellä. Miehesi aistii kuitenkin, että jotain on vialla ja ellette lopulta puhu asiasta voi tulla väärinkäsityksiä siitä mitä toinen tuntee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2008 - 09:31

Älä suotta huolehdi,ei naistakaan aina kiinnosta.Miehet ovat miehiä ja kyllä se halu sieltä kohta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2008 - 09:34

tULEE VAIN MIELEEN , ONKO HÄN YHT. ÄKKIÄ TULLUT KATUMA PÄÄLLE. ? jOS KYSYN ASIAA HÄN HERMOSTUU. MIKÄ VOISI OLLA SYY HALUTTOMUUTEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.08.2008 - 09:56

Niin aikaa ... Mutta ikää minullakin on jo reilusti yli 30 mutta alle 40.... Hän sai minut innostumaan vauvasta ja nyt .....:( mutta ei kai auta muu kuin odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 14.08.2008 - 20:05

Älä kiirehdi..älä pakota, anna sopeutumisaikaa! Ja kun miehet rupee haluumaan ei ne ajattele tuleeko lapsia vai ei. Oliks pahasti sanottu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 02:02

Sekoita aamukahviin viagraa. Töissä halut nousee ja illalla saat varsinaisen ajelun.
Seuraavana aamuna voitkin kertoa koko jutun. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2008 - 09:17

HIHIHIHI , no hätäsellä on hätäiset konstit.. Joten sitä saa mitä tilaa , ja odotus palkitaan....