Elämä on....Vai onko..?

enhän minä..mutta nuo naapurit...?Olen vapaa kulkemaan paljon matkallain nähdä sain...elämä on iiihanataaa....joskuss näinkin mutta nyt irroitellaan!

Avainsanat: juodaan viiniii..mut ollako vai viisastuako...? ;o

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 05:08

Mites on yskän kanssa?Lohkeaako tai irtoaako?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 11:27

Viinin juominen ja autoilu kannattaa hoitaa eri aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 12:00

Suomalaiset ei oo kyl ikinä eikä varmaa tuukkaa osaamaa käyttää alkoholia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 12:39

No on se, eihän sitä tarvitse edes epäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 13:35

Elämä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 14:21

Kyllä varmaan niin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 19:40

Onhan hyvä välillä vähän irroitella..elämänsä aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 20:07

Elämä on on ja on... Tilkkanen viiniäon ihan paikallaan joskus..
Miinnuu purree nyt viisikuukautinen hurtta pöydän alla kinttuun... ei oo ennen moista harrastanut mutta yritän estellä sitä jyrsimästä pahvista (isoa) vesivärilaatikkoa - on muuten hupaa kun on varpaat tuommosen "pedon" kidassa.
Tulipahan tämäkin nyt tänne Napsuun juoruttua - että elämä on mukavaa kun koiranroikale roikkuu varpaassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:44

Kyllä elämäaika ihanata on, kun sille päälle sattuu.Mutta jos viiniä juo niin silloin kyllä kannattaa taivaltaa jalan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:12

Menneenä pariviikoisena sen tuli taas tuntemaan että elämä on!