Tässä olisi Ystävän päivä toivotukset täältä Tallinnasta! Viettäkäähän napsulaiset riemukas ystävänpäivä!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 17:11

Toivotan sitä näin jälkikäteen kun ei ollut mahdollisuutta silloin toivotella. Mutta eikös jokainen päivä ole ystävänpäivä?

Kysyjän kommentti

Totta kai jokainen päivä on yhtälailla ystävänpäivä!
Olet oikeassa !
Jatketaan sitä eteenkinpäin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.02.2010 - 02:10

Niin teemme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 03:20

ja se tallinnalainen nainen....oli tosi kov.......!Silirimpiss sileä tie...onnetarten ottolasta vie....;O Ps.Pilsneriä en ota enää ikinä.....;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 04:47

hyvää ystävän päivää sinulle ja kaikille napsulaisille,.,täällä alkaa ystävänpäivä festivaalit 4 tunnin päästä,eilen oli uudenvuodenjuhlat,täyty yrittää jaksaa juhlia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 05:04

Hyvää Ystävän Päivää Sulle Sulkis sinne Tallinnaan ja muille omille tahoilleen!

Mun merkillinen aika,johtuu yht´äkkisestä heräämisestä ja yhden asian etsimisestä(jonka unessa muistin);löysinkin sen...joten nyt menen satiinilakanoiden väliin takas ja nukun lisää aamuun saakka.Ötyä tai huomenta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 05:33

Hyvää ystävänpäivää sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 07:37

Hyvää ystävänpäivää.Täällä rokka kiehuu ja pullat menee uuniin.Pakkasta 18- ei toistaiseksi sada lunta.Aamukahvit tuli juotua klo.6 siitä se laskiais sunnuntai valkenee ja ystävänpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 10:37

Hyvää ystävänpäivää sinullekkin..Minä lähden juppauttamaan liikunta-kyvytöntä ihmistä 4 tunti jumppautan.. ..kun voi olla avuksi..niin saa todella hyvän mielen ystävänpäivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 11:13

Hyvää Ystävänpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2010 - 12:38

Kiitos, ja myös sinulle hyvää ystävänpäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 13:51

Aurinkoista ystävänpäivää ja laskiaista kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 17:21

ja tässä sulle Helsingistä

rajavartija.blogspot.com/201...paiva.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 03:59

Kiitos Sulkis, ystävänpäivät sinullekin!