Voisiko TV:n uutistenlukijalla olla hieman rennompi asu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 18:54

mielestäni ei.
Kuka niitä silloin ottaisi vakavasti.
ja nyt jo ollaan liian rentoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 20:02

Ei minun mielestä..kyllä pitää olla hyvin pukeutunut..tyyliä pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:36

Tiukan pukukoodin kannalla olen minäkin.
Googletin joskus "naked news", eikä itse uutisista jäänyt mieleen mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 20:49

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 21:41

Miksi pitäisi olla : peräti ranta-asuko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 22:40

onhan se hyvä että edes pukeutuminen erottaa muista höpöttäjistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 22:48

Minun mielestäni vähän rennompaa voisi olla. Mutta ei mautonta kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 02:34

Ei, uskottavuus kärsii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 03:29

EI!Kyllä se niin on,että taitan ottaa nyt pienet tai isommatkin mutta uutisten lukijat olkoot entiselläään sillä tämä maailma on jo muutekin täynnä pellejä ja........mamuja vaikken mikään rasisti ole vaan realisti...mutta oli niin kuin oli otann nyt pienet NAPSUT...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 07:39

Uutisten lukijoilla täytyy olla aina juhla asu päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 11:26

Puku lienee osa asiallisuutta ja uskottavuutta. Jääkiekkovalmentajatkin ennen pukeutuivat verkkareihin, mutta pian levisi Suomeenkin Pohjois-Amerikkalainen tapa pukeutua pukuun ja kravattiin. Tosin purukumi jäi monelle edelleen suuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 14:39

sitte se naurais ku mikäki apina kyl täytyy olla vakavan näköne et ihmiset uskoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 22:48

Nykyiset asut on sopivat. Eli ei liian rentoja eikä liian juhlavia. Asujen on oltava sopivat olipa uutisaiheena sitten esim. vakava onnettomuus tai joku iloinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 09:54

Onhan niillä asut valittu eri tilanteiden mukaan, esim. jouluna ja itsenäisyyspäivänä.
Uutiset on kuitenkin usein vakavia ja jopa surullisia, ei siellä voi hengailla yökerhoasussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 13:40

Mielestäni ei sillä uutisia on laidasta laitaan, myöskin ikäviä uutisia.
Tehtävä ei ole mikään "pellen duuni". Noita pellejeä kyllä riittää TV:hen muille foorumeille ihan tarpeeksi.
On ilo seurata eurooppalaisia kanavia ja niiden uutistoimittajia, mutta samaan ei meillä tietenkään päästä.