Oletko sukurakas ihminen??

Oletko paljon sukulaisten kanssa tekemisissä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 08:05

Ihan lähimmät omat lapset,oma vanha äiti ja täteistäni 1.Siskoni ja veljeni niistä osa.Täytyy aina tarkastella onko se molemmin puolista. Toiset vaan nostaa itsensä vähän eri arvoiseksi.Lopussa olemme kuitenkin samanarvoisia.

Kysyjän kommentti

kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2010 - 01:02

suku taitaa rakastaa minua enemmän kuin minä sukua
olen niin paljon omilla teilläni että ne kanssakäymiset jää kohtuullisen vähäiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 04:52

Sukua on vähän. Asun sen verran kaukana, että rakkaudentunnustukset hoituu lähinnä puhelimitse. Kesällä on tullut käytyä pari kertaa sukuloimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:02

Aikoinaan,rakkaimmat on jo kuolleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:52

En ole koska suku on pahin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:59

En ole sukurakas ihminen.Vain pakollisissa kuvioissa heitä tapaan.Lähiomaisiin luonnollisesti pidän mielelläni yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 07:59

Suku on pahin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:18

Lapsen lasken perheeseen,vieläkin,mutta muu "suku" saapi olla rauhassa,tuskin tiedän olinpaikkojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:19

Kyllä minä olen tekemisissä heidän kanssaan jonkun verrran.Mutta heiläkin ovat omat menonsa ja kiireeensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:58

En niinkään sukurakas mutta välttämätön pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 11:59

Sukuni asustelee lahden suunnalla ja itse olen ajautunut aikoinaan tänne länsirannikolle.Valitettavaa on,että yhteydet on vaan loppuneet ajan myötä ja en tiedä tuntisinko edes siskoani jos kadulla tulisi vastaan...? Liekö tämä Suomalainen kulttuuri vai mikä mutta onhan se sukurakkaus ihan toista noissa etelän maissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2010 - 13:56

En voi sanoa olevani. Kaikkein läheisimpiä lukuun ottamatta, en ole sukuani tavannut vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 14:25

Ihan varmasti en ole yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 16:03

lähisukulaisista pidän , serkku- ja tätitasolla jo hieman ollaan vieraannuttu.
puolisoni on enemmänkin sukurakas - (joskus jopa liiaksi).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 17:46

Olisin sukurakas mutta suku ei rakasta mua. Säälistä/pakosta kutsuvat "suurempiin juhliin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2010 - 22:20

En ole kovinkaan sukurakas ihminen. Lähisukulaiset on tärkeitä ja heidän kanssaan olen tekemisissä mutta en juurikaan muiden sukulaisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2010 - 23:00

En ole sukurakas enkä edes tykkää isoista sukujuhlista. Vain äidin,veljien ja yhden serkun kanssa olen yhteyksissä suhtkoht säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 04:01

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 10:12

En juurikaan, oma sukuni on sen verran flegmaattista porukkaa että väsyin jo vuosia sitten olemaan aina se joka hommaa ruuat ja juomat mökille ja kokoaa porukan. Osittain siihen vaikutti muuttokin, mutta oli oikeastaan helpottavaa päästä siitä porukasta eroon. Olkoon kuinka läheistä sukua tahansa jos aina saa olla potkimassa persuksiin ennen kuin mitään tapahtuu ja sittenkin kaikki oli usein niin pirun vaikeaa, ei sitä jaksa vuosikausia kukaan. Nyt on uudet kujeet ja ystävät, parempi näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 13:45

Sopivassa määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.02.2010 - 16:59

Pienen lähisukuni ihmiset ovat minulle kaikki erittäin rakkaita.