Oletko ollut kehityskeskustelussa mukana?Kokemuksia,mielipiteitä ja mietteitä,herättikö?

Avainsanat: kehityskeskustelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 17:13

- olen pitänyt (esimiehenä) noin 300 kehityskeskustelua
- olen ollut siinä pöydän toisella puolella runsaat parikymmentä kertaa
- olen valmentanut joukon tulevia esimiehiä tuohon tehtävään

on todella kokemuksia ja mielipiteitä enemmän kuin tähän mahtuu

valitettavan usein sitä tilaisuutta ei osata hyödyntää vaan aika tuhlataan joutavanpäiväiseen valmiiden listojen läpikäymiseen ja pahimmassa tapauksessa stressataan jo valmiiksi puhki kuluneita työntekijöitä/esimiehiä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2010 - 18:07

molemmin puolin pöydän olen ollut, riippuen missä työelämän vaiheessa.
yleensä se on ollut vapaamuotoinen keskustelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:17

Useassakin, mutta tuntuu että ne joilla on eniten valitettavaa ovat aina silloin kaikkein hiljaisempia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2010 - 18:17

Kyllä olen ollut..silloin kun olin työelämässä..Kyllä niinstä sai ihan hyvää tietoa..ja ajateltavaa..mikä liittyi asiakas-palveluun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2010 - 12:28

olen ollut - vuosia sitten. se kehityskeskustelun anti riippuu paljon siitä kenen kanssa puhuu. osaako se pitäjä nyppiä oikea asiat esiin, kannustaa, ja oikeesti kuulee mitä toisella on sanottavaa.
minulle kävi niin että myöhemmin päivällä kun aivot alkoi taas kulkeen ni tuli miljoona asiaa mieleen mitä olis pitäny......
aina ei muistilappu riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2010 - 19:14

Tosi hyviä kokemuksia eri esimiehiltä ja palkka sen kun nousee...