Hurraa! Finnair pelastuu sittenkin?

www.finnair.com/finnaircom/w...+FI+wk0610
Muistakaa pitää nestetasapainostanne huolta.
Varmistakaa myös etukäteen, että saatte ostoksenne varmasti, sillä kapasiteetti on rajoitettu.
www.finnairshop.fi/webapp/wc...p;langId=1
Tarttukaa oljenkorteen, olkaa niin kilttejä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.02.2010 - 08:13

Mie en muuta sano kuin sen, että olen vieläkin "ahdistunut" Finnairin viimeisestä lennosta. Ahdasta istua, siis se on jotain sanoinkuvaamattoman järkyttävää, kun ei sovi kunnolla hengittämään muusta puhumattakaan. Kaikki ahtaat epämukavat lentokoneet romuttamolle! Paree siirtyä reittilennoille...eikös siellä ole hieman enemmän tilaa. Niin ja se matkalaukkuselkkaus...huonoa mainosta Suomelle ja Finnairille. Ei ne ulkomaalaiset ainakaan tiedä eikä haluakaan tietää mistä siinä on kysymys. No mistäs sinä nyt kysyitkään? Tuotteita voi tilata helposti, kalliita ovat ja ihmettelenkin paljonko matkustajat sitä palvelua käyttävät. Itse tosin tilasin valmiiksi parfyymin, kun entinen oli loppu ja olipahan jo kätevästi valmiina. Jotenkin miusta tuntuu, että tällä menolla Finnair voisi olla menossa lujasti alamäkeen. Toivotaan, että pelastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 22:46

Lataa tarjoukset yöpöydällesi!

Lähteet:
www.finnair.com/finnaircom/w...maV9GSQ!!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 12:44

voi olla että viina menee kaupaksi tuskin mikään muu,toivottavasti finnairi saa laskeumisluvan kun saapuu perille,lentäjillä on kuitenkin ilmaiset juomat