Oletko jollain tavalla nirso?Vai kelpaako kaikki hyvin?

Avainsanat: oletko niso jollekkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 16:28

Olen varmaankin nirso monessa mielessä, sillä valikoin tarkasti seurani, jossa liikun ja viihdyn, pukeudun vain mukaviin vaatteisiin, syön vain valikoiden ja järkevästi, luen harkitusti, harrastan yksilöllisesti, ja muutenkin saatan vaikuttaa jopa omaperäiseltä tyypiltä, mutta ei haittaa, sillä jos ei kelpaa, niin pannaan pois, eli minä voin lähteä muuallekin, jos seura tai "nirsoiluni" ei ole jollekin mieleen.

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä parhaasta vastauksesta sinulle. Hyvä piirre sinulla, jos noin ajattelet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 11:08

Mistä "aineesta" on kyse?
Olen valikoiva, laatutietoinen eli mikä tahansa ei todellakaan kelpaa.
Niso en ole, nirsoiksi kutsutaan useimmiten lapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 11:35

En nirsoile ellei nirsoilukseni katsota järkevää ostan vain laatua valikointia esim. vaatteita, huonekaluja tms. hankkiessani ja tätäkin fiksumpaa itsesuojeluvaistoani joka estää kokeilemasta kaikia uusia asioita suinpäin harkitsematta ensin tarkkaan niiden kokeilun järkevyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:48

olen hyvinkin nirso. varsinkin ruuan suhteen. en vain pidä jostakin. piste. en sen takii rupee diivaileen. jollei kaurapuuro maistu eikä pöydässä ole vaihtoehtoa niin ollaan sitten kokonaan ilman. oma valinta tää lällainen "nirsoilu".
nirsoilulla voi tietysti käsittää montaa asiaa. en kylläkään koskaan ylenkatso tai loukkaa toista osapuolta nirsoilullani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:52

En todellakaan ole. Kovan elämänkoulun läpikäyneenä sitä ei voi edes olla. Silti teen valintoja. mutta minusta se ei ole nirsoilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 13:01

valikoin ja valitsen, en nirsoile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 13:36

En yleensä nirsoile mistään tyhjänpäiväsestä. Jos se on ihan järkeenkäypää .Ettei mitään huuhaata.
Tai älytöntä.Pelleily erikseen. Koskaan en kieltäydy miesten hommista .Minun mielestä pitää aina yrittää tehdä luokittelematta kaikkea.Asia erikseen onnistuuko ja jaksaako.Ruuansuhteen olen kaikki ruokainen .,mitä ruokaan tulee.Vaatteissa en nipota. Puhtaus tärkeää.Joustavat ja lämpimät ,mukavat päällä.Mitä sitä turhista .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:42

En ole nirso missään asiassa. Mutta jos minulle romuja tarjotaan, niin kieltäydyn ottamasta vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 14:51

kategoriassa "Perhe ja ihmissuhteet" pakko vähän nirsoilla,
muuten tuo perhe kasvaa tolkuttomaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:59

Olen vähän nirso ystävien suhteen. Joidenkin kanssa sitä kemiat sopivat hyvin yhteen, mutta auta armias, jos kemiat eivät ola samalla radalla, niin siitä ei tule yhtään mitään.Olen tosin yrittänyt kasvattaa itseäni olemaan nirsoilematta, mutta minkäs´teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 10:36

Olen matkalukun kanssa samaa mieltä...ystävät pitää olla todella ..että kemiat pelaa..Pitää olla ystävän kanssa hyvät huumorit..vähäsanainen ei kuulu porukoihini..Olen tällaisen asian todennut..
Olen kyllä tarkka vaatetukseta..kun ostan uutta..niin pitää todella mielyttää..hinta ei ole esteenä..että siinä nirsoilen..