Kohta varmaan sanotaan minulle?? Lopeta ihan tyhjänpäiväset kysymykset..Napsu mennyt tosi hiljaiseksi..Miksi on hiljaista täällä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 09:15

eihän sitä nyt kettää sinuu käske vaikenee , jot huomenta kaikille , nyt lähden kuntosalille ja vesijumpaan, jot vaikenen myöskin toviksi .. hyvää päivän jatkoja kaikille ja viettäkää ikimuistoinen päivä tekin.. itse myöskin yritän.. jos ei nyt niin iki- muistoinen , niin jotenkin vaan mieleen painuva , edes hetkiseksi :)

Kysyjän kommentti

Kuntosali ja vesijumppa todella hyödyllistä..kunnon kohottamista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 01:53

aika monella on tapana nukkua tähän aikaan, taidan painua seuroiksi, hyvää yötä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:08

Petaa sänky sileäksi - ilman tyynyjä. Taita ns. haitarilakana, eli kolminkertaisesti taitettu lakana, jonka taittelet sängyn pääpuoleen (vasemmalle tai oikealle puolellesi) sileästi ja tasaisesti. Haitarilakana antaa "tyynypäädylle" hieman korkeutta, ja siihen voidaan kuolata ja tuhista, minkä jälkeen voit vain taittaa uuden, puhtaan puolen esiin.

Pidä huone reilun viileänä, mieluusti avoimen ikkunan avulla. Pukeudu kevyesti. Petaa pussilakanan ja peiton, tai paksun pumpulihuovan kera. Lisää uniriepu, tai yksi ainoa pehmolelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 04:09

Tähän voisi verrata Puolaa.
Sitä sanotaan idässä länneksi ja lännessä idäksi.
Onko nyt aamu vai ilta? Huomenta seuraavalle lukijalle! ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 06:58

Monet nukkuvat talviunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 08:42

Jos ei ole järkevää kysyttävää, voi myös olla hiljaa, jos pystyy! Klo yhden jälkeen yöllä on luonnollisesti hiljaista, silloinhan nukutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 09:23

Minä nukuin kun oli unen tarvetta.Tosi ihanaa ruususen unta. Ja nyt lähen lumihommiin. Sitä onkuin siperiassa.Lapiohommat kutsuu2-."*300n2-ja 800n2 hallin sivut puhtaiksi.Kuutioita kyllä löytyy. Välillä selkääni lepuutellut.Kyllä täällä aina joku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 10:17

Minä en yöllä valvo.Minulle riittää et päivisin käyn täällä.ja on muutakin hommaa kuin istua tietokoneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 12:55

Minä valvoin viime yönä, työssä, toisten unta. Yleensä nukun öisin enkä ainakaan ole napsuilemassa. Kysele Liisukka vaan ihan vapaasti. Aina joku kuitenkin vastailee. Jokohan napsulaiset potevat pientä kevätväsymystä...mutta ei aina voi olla koneella sillä onhan muutakin elämää, aina välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:40

Kysymyksen esityksen aikaan monet jo nukkuvat. Siis ihan pätevä syy olla hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 16:31

Yleensä nukun yöllä, mutta jos en nukkuisi, niin olisihan se tosi hauskaa, jos sitten joku toinenkin olisi Napsussa hereillä ja voisimme tehdä aikamme kuluksi kysymyksiä toisillemme ja niihin sitten vastailisimme. Ja sitäpaitsi, eikös olla jo sovittu siitä, että jokainen saa kysyä ihan mitä vain, ja me muut sitten vastaamme samalla mitalla !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 17:52

Ai hiljaiseksi. Miten niin? Harva kai sitä öisin napsuttelee. Luulen että joidenkin on nukuttava, että jaksavat taas uurastaa seuraavana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 20:43

Mie ainakin nukun tuohon aikaan yöstä =)
Varsinkin tällä vkolla kun herätyskello ( kännykkä) pärähtää soimaan aamulla klo 05.00 =)
Ensiviikolla saan nukkua klo 07.00 saakka =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.02.2010 - 12:39

Mulla taasen unta riitti melkein 11 saakka,tulin eilen illalla työmatkalta ja siinä syy pitkään uneen;poikki mikä poikki.Kotona ollessa tulee turhaan yökyöpeiltyä,vaikka teen kaikki OPOYn temput ja pehmokin kainalossa.Pitääs parantaa tapoja eikä kukkua yöllä,sinäkin liisukka!