Onkos napsulaisia ketään hereillä?

Lisätty: 08.02.2010 - 21:37

Ennen töihin lähtöä katsoin mielenkiintoisen ohjelman kakkoselta, kun Dubaihin rakensivat sen Burj al Arab hotellin. Kauhean tarkka suunnittelutyö eri alojen insinööreillä, arkkitehdillä, sisustajilla jne. ja minkä työmäärän ne tekivät muutaman vuoden aikana. Oli erittäin mielenkiintoinen juttu ja nyt vielä lomallamme näimme sen purjehotellin koko komeudessaan. Tuli otettua muutama kuvakin vähän eri suunnilta.

Lisätty: 08.02.2010 - 22:06

Papiti: juuri sitä. Matkakuvistani taitaa muutama kuva löytyä.
Hyvää yötä sit vaan, kun käytte nukkumaan. Valvon taas toisten unta, teidänkin sillai ajatuksissani ja toivon kaikkien nukkuvan makeasti, kuin pienet oravanpojat.

Lisätty: 08.02.2010 - 22:09

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-53--Dubai

Avainsanat: maanantai. ilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 22:00

Kyllä täällä vielä ollan hereillä..taisi ohjelma tulla uusintana..olen tässä aikaisemmin katsonut sitä rakennusvaihetta..telkkarista..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 21:48

Ainakin yksi.
Kuvasit siis tätä? static.panoramio.com/photos/...000710.jpg
Varmasti ikimuistettava matka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:51

vielä vähän aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:09

vesijumpassa kävin ja nyt katsoin MOT ohjelman ja olen niin kiukkunen , et puhkun ja puhisen .. mut pitää rauhoittua , jot koht pehkuun .. komea on se monumenti siel dubaissa .. jot rahalla saa sielläkin , kuten tääläkin toiset ja toiset taas joutuu luovuttamaan niistä pienistäkin , mitä jo olivat saaneet , kuten vanhukset, vammaset ym vähempiosaiset, jot maahanmuutajille riittää hyvä toimeen tulo .. ottaa niin pattiin , jos suomella oiskin moiseen varaa ilman , jot toiset ei joutuis kärsimään , niin antaa sit vaan palaa ja ekuja , mut kun joka päivä saa lukea , miten leikataan sieltä ja sieltä hoidoista ym niin se suututtaa niin paljon.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:15

Joo ei täs vielä nukkumaan oo kiire piiiiitkään aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:45

Ai ai pojaat. Mitä näinkään motissa. Huh huh ihan puistattaa. Kyllä suomi kohtelee suomen omia kansalaisia kaltoin. Tuli tunne semmoinen.Ei varmaan antanut innostusta työtätekeville. Ihan pahaa tekee.Suomen kansahan on ollut vaatimatonta ja omillaan toimeentulevaa. Ja nyt sit; on mistä antaa.
Mutta ei suomalaisille.Täytyy sanoo että ei ollu pikkurahasta kyse.Huhuissa onkin perää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:17

juu täällähän sitä ollaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:15

vastahan tässä iltakahveja keittelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.02.2010 - 13:32

Tuohon aikaan olen aina hereillä, kun se uni tulee vasta aamutunneilla.