Tarttuuko kaupan kassajonossa usein ostoskärryysi jokin aikauslehti? Jos tarttuu,niin millainen lehti se yleensä on?

Minä olen heikkona sisustuslehtiin. Mutta luen ne kyllä moneen kertaan ja säilytän pitkään.

Avainsanat: lehtien irtonumeroiden ostaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.02.2010 - 13:27

Ei kassajonossa... ostan lehteni kirjakaupan puolelta jos ostan (Akateeminen). Muutama lehti tulee kotiin tilattuna eli melkein riittävät.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 20:44

Ei tartu. Enkä muista milloin olisi tarttunut. Onhan sekin mahdollista että joskus vuosien takaa joku miestenlehti........... Tekniikan maailma tai sen tyyppinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:06

ei kyllä tartu minkäänlaisia lehtiä kauppareissulla käpälään.
eikä tupsahtele postiluukustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2010 - 21:14

Ei koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:32

Ei tartu. Tulee tilattuna kotiin ne kiinnostavimmat elikä matkailu- ja puutarhalehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:48

on muutamia tilauksia päällä, joten en paljon irtonumeroita ostele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:14

ei tartu, mut jos jossain esm. lekurille pääsyä venaan, niin kyl sit sisustuslehtiä selaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:25

Joskus harvoin, melkein kaikki mikä kiinnostaa tulee kotiin kannettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:29

Aikuisviihde lehdet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:58

Joskus kyllä.Se on ilta- sanomat tai ilta- lehti.Ei mikään kuvalehti.

Lisätty: 08.02.2010 - 23:03

Niin kauan kuin ihminen on elossa ja vapaa,hän etsii, tavalla tai toisella,jotain mikä tuottaa hänelle mielihyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:10

Ei tartu ei, kotona on lukemattomasti lukemattomia kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:17

muistaakseni ei ole koskaan tarttunut,
en joudu edes kiusaukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:24

Joskus, mutta ei ihan joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:48

Iltalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 06:46

Ei tartu aikakausilehdet kouraan missään paikassa, jossa niistä joutuu maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 10:40

Yleensä se on Ristikko lehti jos selainen minulle on kärryyn tarrtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 13:02

irtonumerot on sika kalliita. vaikka niin on kestotilauskin. jos joku on pakko ostaa niin ristikkolehti. ja ehkä joskus lahjaksi joku barbi tms lasten juttu.
tää on tätä köyhän valitusta kunnei raaski sisustus/remontti/antiikki lehtiä ostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 13:54

Ei kertaakaan.
Kaikki tarvittava tieto löytyy internetistä ja usein jopa viikkoja ennen paperiversiota.