Kaipaatko romantiikkaa ?

Avainsanat: romantiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 20:24

Eiköhän sitä lähes jokainen kaipaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 17:06

Totta kai. Kukapa ei sitä kaipaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:31

Aikas useinkin mutta en ihan viime aikoina kun sitä on kerran ollut...;-)Viikonloppuna Kieviläistä kanaa punaviinissä kivassa ravintolassa kultasen kanssa.Ja eilen saunan jälkeen valkoviiniä kynttilän valossa hyvää musiikkia kuunnellen.Liian paljon olen vittänyt iltaa äijäporukassa kaksin käsin viinaa juoden niinkuin viimeistä päivää ja kyllä se on niin eläen ollutkin lähellä.Se viimeinen päivä! Mutta tänään on toisin ja katsellaan ja kuunnellaan pian kevättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.02.2010 - 17:50

En kaipaa. Olen saanut sitä lajia tarpeeksi. Vihdoin ja viimein haluan olla yksin ja nauttia rauhallisesta elämästä ilman miehen köriläitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:28

En kaipaa sillä saan sitä riittävästi. Mieheni on onneksi hyvin romanttinen ja järjestää tuon tuostakin mukavia pikku yllätyksiä. Hiljattain hän vei minut pakkasiltana taajaman ulkopuolelle ihailemaan tähtiä ja voi sitä tähtien määrää ja upeaa tuiketta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:36

Kaipaan erittäin paljon romantiikkaa, jolloin tuntisi itsensä jälleen naiseksi, eikä äidiksi, työkoneeksi, kokiksi, jne.:)
www.youtube.com/watch?v=Wt7GjyTCM8s

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:49

Kyllähän sitä jonkinverran .Kotioloissa vaikka syönnin jälkeen ,hyvä olo kaikilla .Radio auki ja tulee vaikka 50-60-.luvun musiikkia.Aivan mahtavaa,molemmat kuuntelee valsseja ja humppaa.Taidokkaasti tehtyä tanssimusiikkia.Tulee paljon yhteisiä muistoja mieliimme.Se ruokkii tota yläkertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:08

En kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:28

Ei kiitos, koska enempää ei elämääni enää mahdu.
=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:39

Ainahan pienet romattiset jutut on paikallaan, kellepä se ei kelpaisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 20:57

Tottakai sitä romantiikkaa kaipaa..tänääkin tuli ihan romantiikkaa kuntosalilla..kun yksi meis tuli viereeni..ja lauloi minulle serenaadin ihan omasta päästä..ja oli tosi kauniit sanat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:20

kai mä vähän sitä kaipaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 23:45

Kaipaan erityisesti, jos silmiin osuu rakastuneita pareja tai täysikuu kulkiessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:14

Määrittele romantiikka. Meidän arjessa on paljon rakkautta ja hellyyttä läsnä. Se on mulle tärkeämpää kuin ruusujen tuominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:49

Ilman muuta.