Missä olet tavannut nykyisen kumppanisi ja oliko se heti menoa ?

Avainsanat: mistä rakkaus alkoi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 17:44

Oli kauppapuutarhassa silloin työssä.Hän kävi äitinsä kanssa viikottain sieltä kukkia ostamassa .
Olin tuolloin 14,v salaa tein täysiä päiviä.Kun näin tuon pojan niin heti meinasi jalat alta lähteä .Sydän pompotteli tuhatta, sataa.Naama punaisena vilkuilin mutta hän ei mitenkään huomannut minua.

Kävin tanssimassa viikonloppuisin .Siellä huomasin tuon saman pojan .Sillon ajattelin että tuon pojan haluan miehekseni.Mutta miten.Hän ei vaan huomannut minua .Toisia tyttöjä tanssitti ja lähti saatolle.Sitä jatkui aika pitkään.

Tuli pääsiäis pyhiä ja mentiin useampana päivänä peräkkäin tanssiin.Toinen poika takertui minuun ja saattoi minut kotiin.Pyysi taasen seuraavana päivänä tanssiin,hän maksaa ja tulisi hakemaan .Mentäisiin toiseen kaupunkiin.Lupasin hänelle.

Nyt olimme siellä kaupungissa missä minun ihanteeni asusti.Päätin siellä että menen istumaan ,kuuntelisin musiikkia.En hetkeä keriinny istuun, kun joku kaunis vaalea poika tuli eteeni ,kumarsi .
Se oli hän jota olin pitkään seurannut. Nyt se oli totta.Siitä alkoi meidän yhteinen sävel.Vuosi oli tuolloin 1968.v. Jatkuu edelleen.

Kysyjän kommentti

Ihana kertomus =)
Onnea teille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 16:46

tutustuin häneen työpaikalla , mut kyl sitä ensin vähän katseltiin , kunnes sit muutaman katselmuksen jälkeen alettiin seukkaa , mut sitäkin varovasti pikku hiljaa ja kestävästi ,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:46

Turussa T-talolla tansseissa tavattiin ja menoa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:55

Tansseissa, lauluillassa tavattiin ja siitä se lähti samantien!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:02

Noin kuukausi sitten erään vanhainkodin dementiaosastolla.....Noo,olin siellä vähän työasioissa ja tämä sydämeni valittukin on siellä työssä!Niin oli se heti "menoa"...Annoin puh.numeron ja pian se soitto tuli.Olen viime aikoina taluttanut innokkaana Jaakko nimistä pientä koiraa ja tulen molempien kanssa hyvin toimeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:10

Naapurissa tapasin eikä ollut heti menoa koska matkassa oli monta mutkaa. En voinut ajatella, että meistä tulisi pari...juuri niiden mutkien vuoksi, mutta tässä nyt olemme saman katon alla kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 17:45

Se on salaisuus,toisella yrittämällä oli vasta menoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:45

Netissä tavattiin. Ei ollut menoa ekoilla treffeillä vaan vasta jonkin ajan päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:21

Muutin noin reilu viisi vuotta sitten yhteen kerrostaloon ja tämä kumppani oli niissä taloissa huoltomiehenä. Ja itseasiassa hän asui samassa talossa, kerrosta alempana. Ovelana likkana keksin jos jonkinmoisia syitä kutsua huoltsikan käymään kun milloin oli joku lamppu rikki, milloin patteri ei toiminut jne. Yhtenä iltana huoltsikka soitti ovikelloani ja tuli toivottamaan minut tervetulleeksi siihen taloon asumaan...ja siitähän tuo sitten lähti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 21:06

Tansseissa tapasin..ja oli heti eka tanssin jäkeen menoa...ja se päivä oli 2.9-vuonna 1961..kun tapasimme...ja aina vaan yhdessä..siihen on mahtunut ylämäkeä ja alamäkeä..rakkautta ja riitaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 22:27

Töissä tapasin eikä todellakaan ollut heti menoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:13

Löysimme toisemme netissä ja tapasimme ensimmäisen kerran eräässä pienessä turkulaisessa leffateatterissa. Pidin hänestä alusta alkaen ja kyllä se siitä pian rakkaudeksi muuttui. Näimme käytännössä päivittäin alusta saakka ja puolen vuoden päästä muutimme yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 02:49

En muista, enkä pidä laskua.