Kuuluko professori Mikko Salaspuro Biohtinin hallitukseen?Joka varoitti jugurttien syöpä aineesta asetaldehydiristä?

Eikös tämä kyseinen firma tuota uutta syöpälääkettä Acetiaiumia joka tekee asetaldehyidin vaarattomaksi?Että semmosta!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 15:20

Eiköhän kyseessä liene sama henkilö. Onkohan ilmassa tarkoitushakuisuutta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 15:10

Niin, mihin kysymys liittyy? Ko. henkilö on alkoholisairauksien tutkija/professori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 15:56

näkyy olevan oma lehmä ojassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2010 - 00:37

Kuluu...

Biohit Oyj
Laippatie 1, 00880 HELSINKI
Puh.09773861
Fax: 0977386292
www.biohit.com
Y-tunnus:0703582-0
Kontaktoi yritystä
Päivitä tietoja
Toiminnan kuvaus
Biohit Oyj kehittää ja valmistaa laboratoriolaitteita (elektroniset ja mekaaniset pipetit sekä kertakäyttöiset kärjet) diagnostisia testejä vatsan alueen tilan kokonaisvaltaiseen arviointiin sekä instrumenttejä (mikrolevylukijat ja -pesurit) tutkimuslaitosten, terveydenhuollon ja teollisuuden käyttöön.

Biohit tarjoaa myös huolto-, kalibrointi- ja koulutuspalveluita.

Pääkonttorimme Suomessa sijaitsee Helsingissä ja tehtaamme Kajaanissa.
Tuotemerkit
BioFilter
BioFood
Biohit Proline
Biocyst
ColonView
eLINE®
ePET®
GastroPanel®
GastroSoft®
GastroView
Midi Plus
mLINE®
Pipetting Academy
Proline®
rLINE
XyliCyst
Muut nimet
Biohit Oyj Palvelulaboratorio
Taloustiedot

Yrityksen virallinen nimi Biohit Oyj
Y-tunnus 0703582-0
Rekisteröintipäivä 09.03.1988
Yhtiömuoto Osakeyhtiö
Sijaintikunta Helsinki
Toimipaikkojen lukumäärä 2
Tuonti Kyllä
Vienti Kyllä
Henkilöstöluokka 100-249 henkeä
Liikevaihtoluokka 20 000 000 euroa ->
Toimialaluokitus Lääkintä- ja hammaslääkintäinstrumenttien ja -tarvikkeiden valmistus (pl. hammasproteesit)
Toimitusjohtaja Osmo Antero Suovaniemi
Hallituksen puheenjohtaja Reijo Kalevi Luostarinen
Hallituksen varsinainen jäsen Jukka Martti Anton Ant-Wuorinen
Hallituksen varsinainen jäsen Eero Heikki Lehti
Hallituksen varsinainen jäsen Osmo Antero Suovaniemi
Hallituksen varsinainen jäsen Mikko Pentti Juhani Salaspuro
Hallituksen varsinainen jäsen Kalle Ilmari Kettunen
Liikevaihto t€ Liikevaihdon muutos % Henkilöstö Liikevoitto t€ Tilikauden tulos t€
2008/12 35095 7,2 360 1314 897
2007/12 32751 4,2 359 -457 -1501
Yritys löytyy seuraavista rekistereistä:
Arvonlisäverorekisteri01.06.1994
Ennakkoperintärekisteri01.03.1995
Kaupparekisteri09.03.1988
Työnantajarekisteri01.07.1988
Taloustiedot toimittaa Soliditet Finland (www.soliditet.fi)

Se on osa Bisnode-konsernia, joka on Euroopan johtava luottotieto- ja yritysinformaatioalan konserni sekä maailman johtavan alan toimijan, Dun & Bradstreet Corporationin (D&B), paikallinen partneri.

Tämän palvelun ensisijaisina tietolähteinä ovat viranomaisrekisterit. Niitä koskevat tiedot päivittyvät automaattisesti joka päivä.