vastaus ikä jutskaan ... mutta mikä ois veikkaus , jos ois .... nuo 12 alle -50v .. mikä ois niiden ikäjakauma 20-50 v.. aat ? ps, saax täst s nyt mittää selkoo ?

joot ......+ 50 olis 15
& - 50 ... = 12
yht 27 oli vastaajia ..suurin osa vastas oikein.. hyvä vastaajat taputtaa karvaisia käsiään.. taptap....:)

Lisätty: 08.02.2010 - 14:11

tässä ois gallupin ikä jakautaman tulokset eli vast oli 27 joista yli 50 on 15
ja alle -50v on 12 .. nyt uusi arvaus minkä ikäisiä on -50v täällä napsussa , jos saa arvaa 20-50v välistä, et onko 20 enenmän kuin 40v .. vai 30v .. keitä ois seuraavas ryhmässä siis mikä ikä ryhmä on täällä napsussa eniten .. - 50 vuotiaiata ...

Lisätty: 08.02.2010 - 14:35

kun oli se ikä kalluppi ja napsus....niin meitä oli on nyt yli 50 v...enenmän. kuin alle , nyt jos arvaatte nuo alle 50v...ikäisten ikää , minkä ikäisiä tuossa gallupissa oli eniten alla 50 vuotiaista ...onko 20v, 30v tai 40v. vastanneista ...onpas tämä nyt(.. heh hee nauraa )...vaikeaa laittaa selkokielellä , mut yrittäkääpä ymmärtää tätä kyssärii ....

Lisätty: 08.02.2010 - 14:37

just noin pipsa .. vastaa mikä ryhmä tulee seuraavax .. ?

Lisätty: 08.02.2010 - 22:23

ja 40-50 v.. oli 8 henkilöö ...vastaneista ikägaluppiini ...

Avainsanat: minkä on ikä jakautuma napsus -50v

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 14:28

Ikäjakaumasta on kyse ja siihen liittyneestä gallupista. (kysymys aiemmin)

Vastaajia oli yhteensä 27 kpl
Yli 50 vuotiaita 15 kpl vastaajista
Alle 50 vuotiaita 12 kpl vastaajista

Ja nyt uusi arvaus; mihin ikäryhmään nuo 12 kpl alle 50 vuotiaita sijoittuu. Kuinka monta kpl noista 12 henkilöstä on alle tai yli täysien kymmenien
alle 20 vuotta
yli 20 vuotta - alle 30 vuotta
yli 30 vuotta - alle 40 vuotta
yli 40 vuotta - alle 50 vuotta

Mikä ym. ikäryhmä alle viisikymppisistä on suurin?

Näin minä ymmärsin.

Lisätty: 08.02.2010 - 15:29

Veikkaan, että suurin ikäryhmä alle 50 vuotiaista on yli 40 vuotta - alle 50 vee.

oishan nuo kategoriat voinu laittaa nummeroinkin, mut mitäs tuosta...

Kysyjän kommentti

kiits jelpingist .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 14:07

Mie olen tippunut kyydistä, kun en snaijaa mistä tässä on nyt kyse ja puhe.
Ihan oikeasti mun aivot ovat varmaan vieläkin lomalla....

Lisätty: 08.02.2010 - 14:23

Me Vilman kanssa vastaamme, että 28-35 vuotiaita, mut ei me nyt tiedetä miauu mitä me tarkoitetaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 14:15

En minäkään nyt ymmärrä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 15:58

no virallisessa kirjanpidossa (väestörekisterissä) on yhdet luvut
täällä itse kukin on ilmoittaunut jotkut luvut (ei välttämättä samoja)
ja sitten vielä on se oleellisin, millä vaihteella itse kukin elelee,
eikä se varmaan ole ollenkaan sama juttu kuin nuo edelliset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 16:33

Nyt ei menny jakeluun täällä...En tiijä mut mul o elämän matkamittarissa 52 ja sielu käy vielä rippikoulua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 18:50

Vähän monimutkaista, mutta veikkaanpa että niistä alle 50 vuotiaistakin suurin osa on yli 40-vuotiaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 20:14

Saattaapi olla hieman kiusallinen kysymys, koska joka ikäluokalla on jonkinmoinen ikäkriisi, eivätkä kaikki siis vastaa lainkaan.
Mietikää jotain n. kymmenen vuoden takaista merkittävämpää tapahtumaa ja samalla sitä, miten lyhyt aika siitä tuntuu olevan.
Seuraavaksi mieti sitä, kuinka vanha olet, kun sama lyhyeltä tuntuva ajanjakso taas kulunut.
Pistää hirvittämään, eikö totta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2010 - 14:34

Eihän läheskään kaikkien ikää edes tiedä ja kertooko loputkaan sen aina rehellisesti?
Omaanikaan ei tiedä täällä kukaan ja hyvä vaan.
Muutama jotka ilmoittavat iäkseen n. 10-vuotta ovat ainakin juttujen perusteella selvästi vanhempia, tai sitten on ulkopolitiikka ja autojenmoottorit poikkeuksellisen hyvin hallinnassa...