Oletko ollut koulukiusattu, koskeeko vielä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.02.2010 - 17:37

Valitettavasti näin oli.Minua kiusasi vahvemmat pojat ja minä puolestani jatkoin ja kiusasin minua heikompia.Vaan kyllä se"vahvuuskäsitys"on muuttunut iän myötä.Eli kyllä ne isoimmat kiusaajat niitä heikkoja todellisuudessa oli.Yksinään olivat ihan ok mutta kun porukkaa oli niin näyttelivät kovista.Näin se menee varmaan tänäkin päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.02.2010 - 18:56

en ole ollut, eikä meidän luokalla ole koskaan koulun käyntini aikana sellaista ollutkaan, jos nyt ei oteta lukuun, takana istuuvaa hemmoa , joka pari, kolme kertaa yritti jotain jekkua minulle tehdä, no kaks kertaa onnistui , ja joutui heti kauniisti pyytämään koko luokan edessä minulta anteeksi , siitä se kaveruus lähti .. siis ystäväksi hän tuli minulle ja ihan kiva hemmo olikin...ei siis mikään eka rakas olinkin vast 11v ..mut oikea kaveri... ystis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 19:20

joo,joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2010 - 19:29

En ole ollut koulukiusattu, eikä sellaisesta tiedetty mitään minun koulunkäyntini aikaan. Yksi tyttö yritti kerran haukkua köyhyyttämme. Se loppui siihen, kun revin häntä hiuksista ja siinä temmellyksessä lähti hänen puserostaan hiha irti. Ainut kokemus, eikä siitä jäänyt ainakaan minulle traumoja. Toiselle osapuolelle saattoi jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 19:35

yksi poika joka oli ihastunut minuun tokaluokalla, ja asui samalla suunnalla kuin minä, kulki monet kerrat perässäni koulumatkalla ja hoki " musta mooses, musta mooses" minulla oli pitkät tummat letit, ne varmaan antoivat aiheen lempinimelle.
silloin se varmaan kirpaisi, koska vieläkin sen muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:21

Kahtena vuotena pari poikaa kiusasivat ja ei siitä nyt sentään traumoja jäänyt mutta eipä tee mieli asiaa juuri muistellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 20:24

Ei ollut koulukiusaamista siihen aikaan..kun kävin koulua..kaikki olimme hyvässä sovussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2010 - 22:42

Ei varsinaisesti kiusattu, mutta pojat kiusottelivat milloin mistäkin. Se meni sitten ajan myötä ohi. Koulu on ollut elämäni parasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:17

Kyllä ja kyllä. Olin paljon pois koulusta kiusaamisen vuoksi.
Katsottuani LIViltä koulukiusaamista koskeneen dokkarin, mä tajusin, ettei asia varmasti edes kaduta heitä, joten mä en ole valmis antamaan anteeksi. Se on vaikuttanut ja vaikuttaa yhä mun itsetuntooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 02:28

Vähäsen, mutta se unohtui ylä asteella kun osat vaihtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 10:30

Kyllä olen ollut yläasteella koulussa.Ei mitään mukavaa ollut sellainen kokea.Luulen että nämä koettelevat nyt aikuisena minun itse tuntoani aika lailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.02.2010 - 19:35

Kyllä olen,ja vielä koskee...tai en tiedä koskeeko sillä tavoin kuin kouluaikoina mutta kyllä se vaikuttaa minuun vieläkin. Lintsasin paljon koulusta sen takia.